Street kings is ook een aanrader voor de mensen die van actie films houden :d
En coach carter is ook wel een goeie film
Top 10 Films
-
-
-
Are you serious? Erg slechte film..
Hoe kan je iemand zijn mening nou afkraken?
Een aantal films:
Fast and the furious serie (dan wel met andere namen) Godfather, Scarface, Battleship (extreem mooie film, zeker de moeite waard!), Avatar, Paranormal Activity 1, Bad boy, Project X.
-
@ FreakALeak
Citaatafkraken
[regelmatig werkwoord]• er heel negatief over spreken of schrijvenVolgens mij heeft afkraken een hele andere betekenis dan jij bedoeld. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat iemand House of Wax in zijn Top 10 heeft staan, dat is dan weer mijn mening. Hij mag 'm best goed vinden (zijn mening), maar ik vind het een erg slechte film (mijn mening).
Afkraken is hier dus totaal geen sprake van, dus begin daar a.u.b. niet over.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
Hoe kan je iemand zijn mening nou afkraken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuiting
Is iets heel anders dan afkraken
-
Sorry voor mijn late reactie, ik vond The House of Wax wel een mooie film.
Smaken verschillen, vooral vincent vond ik prachtig haha. -
Volgens mij was ik niet met jou in gesprek. En ik was er later van bewust ik dat ik het fout had gezegd maar ik moest weg en ik had geen zin om het aan te passen. End of story, gelieve niet te reageren, vervuild het topic alleen maar.
-
Kom op mensen, deze discussie draagt niets bij tot het topic. Hou het een beetje netjes, of moet ik in de lounge ook al gaan smijten met waarschuwingen?
Iedereen vat de dingen anders op, en dat is normaal. In dit topic kan er dus gediscussieerd worden over de films, maar die dit aub op een beleefde manier.
-
**Edit: na gesprek met K.Rens bemoei ik me er niet meer mee, als je iets openbaar plaatst kan je commentaar verwachten daar is een forum voor.**
Had nog een film maar kan niet op de naam ervan komen, ging over een aantal mensen die in een grot gingen wandelen en stuk voor stuk af vermoord werden.
Geen idee wat de naam ervan is maar die mag ook nog in me top10 geplaatst worden vind ik wel een toffe film -
**Edit: na gesprek met K.Rens bemoei ik me er niet meer mee, als je iets openbaar plaatst kan je commentaar verwachten daar is een forum voor.**
Had nog een film maar kan niet op de naam ervan komen, ging over een aantal mensen die in een grot gingen wandelen en stuk voor stuk af vermoord werden.
Geen idee wat de naam ervan is maar die mag ook nog in me top10 geplaatst worden vind ik wel een toffe filmhttp://www.youtube.com/watch?v=l5I1q4KhKNU
Is het misschien deze film : The Descent
-
Top 5,
1. marvel films
2. IP men films
3. Star wars films
4. the expendebles
5. Transformers dark side of the moonJoost
-
Dat was hem thnx, kon niet meer op de naam komen
-
Dat was hem thnx, kon niet meer op de naam komen
Moet trouwens wel zeggen dat je gelijk hebt.
De film is een echt aanrader.
Maakt niet uit of je jong of oud bent schrikken doe je wel van de film -
1e Fast 5
2e Bad Boys 2
3e Amarican PieBeta House
4e Step Up 4
5e Rambo 4
en de films van
Jean claude van dame
Steven Seagal
Sylvester Stallone
ArnoldZwartzneger -
Hmm ik heb niet echt een top 10, maar films die ik goed en/of mooi vind:
- Die hard 1-4
- The Shawshank Redemption
- RedMijn favoriete acteurs zijn overigens:
- Bruce Willis
- Morgan Freeman -
Nu ik hier toch ben, kom ik even vragen of iemand hier een film kent.
Ik ben al zo lang op zoek naar een film, waar een groepje tieners een mijn in gaat, met een mijnwerker die ze begeleid. Het is net zoals de Descent, ze worden opgejaagd, en ze gaan dus met een geesten bord daar in die mijn spelen. Ze hadden een camera geplaatst en je kon dus zien dat een geest iemand binnendrong, die plots heel raar ging doen. Eén voor een zijn ze allemaal vermoord..Weet iemand de naam van deze film, hij is al wel heel oud (2005/2006?).
-
Badboys 1 - 2 Die 2 samen zorgen voor een welness kuur van je lachspieren xd
[quote='MikeHun','index.php?page=Thread&postID=166567#post166567']1e Fast 5
2e Bad Boys 2
3e Amarican PieBeta House
4e Step Up 4Badboys 1-2 zijn echt goed. -
Ja idd hahaha Geniaal Bij 2 door z'n kont geschoten haha
-
Idd,
En dat ze dan het uitstapje van new york ofzoiets moeten uitleggen aan elkaar xDMaja vind het best wel een goeie film.
Goede actie waar altijd wel wat humor is in verwerkt :d
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!