Bedankt
Hotopnia Demo online
- stephen
- Closed
-
-
-
Ja met cass eens het ziet er niet uit , en werkt voor geen meter...
Zoals het lettertype is bijna niet leesbaar door de kleur..Layout is niet overzichtelijk en voor de mensen die niet weten wat WW is het helemaal niet intressant, Sorry voor deze kritiek maar ga wat mooiers maken wat mensen pakt
Forum werkt ook niet, De kaders om de dingen is ook niet echt mooi maar verders succes
ga nog ff naar de kermis ( Tilburg :cheer: )
Toedeledokie!
-
Lijkt meer op het concept van restaurant tycoon, denk wel dat er iets van te maken is maar op dit moment is het nog lang niet klaar.
-
Waarom kan er trouwens geen demo account geleverd worden ? dan is het meer een soort ledenwerving..
-
Naam: DeWilde
Leeftijd: 12
Cijfer: 7
Voordelen: uniek
Nadelen: onafgewerkt
Opmerkingen: spelfoutenCitaatSpikea - Bedden
Een zeer mooi bed en leker dat het licht.Moet dat niet lekker en ligt zijn?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.07.09 12:00:34:
http://www.hotopnia.nl/?p=shop&part=item&shop=1&cat=2Verschillende bedden met dezelfde foto? (xD)
-
Nee zelfde bank ik heb perongeluk 2 keer de zelfde toegevoegd
Maar zoals jullie mischien nog niet weten er is een update:Nou foto's bij de Spikea.
[offtopic]
Wat vinden jullie van de naam Spikea en denk je dat ik problemen ga krijgen met de zogeheten 'ikea'
[/offtopic] -
Citaat van stephen
Nee zelfde bank ik heb perongeluk 2 keer de zelfde toegevoegd
Maar zoals jullie mischien nog niet weten er is een update:Nou foto's bij de Spikea.
[offtopic]Wat vinden jullie van de naam Spikea en denk je dat ik problemen ga krijgen met de zogeheten 'ikea'
[/offtopic]Kan je niet beter "Bewa" gebruiken [offtopic](ipv weba?)[/offtopic]
-
Citaat van stephen
[offtopic]
Wat vinden jullie van de naam Spikea en denk je dat ik problemen ga krijgen met de zogeheten 'ikea'
[/offtopic]Nee, het mag gewoon. Ik kan me site ook gewoon googel noemen inplaats vaan google. Geen probleem
:cheer:
En als ze gaan zijke zeg je gewoon: ikea? wat is dat?
:cheer::cheer: -
Ja, maar als je dat bijv bij Google gaat doen , en zeg je wat is dat denken ze dat je niet helemaal 100% in orde bent (xD) ( als je een website hebt )
-
Ikae . dit mag al er zijn zoveel bedrijven die 1 letter verschil hebben , maar ze kunnen wel diegene wel voor de rechter slepen.
Maar jij verkoopt inpriecipe niks, 100% zeker dat je geen last zult hebben met SPIKEA ( zelfs niet als je een eigen winkel begint):cheer:
-
Citaat van Cass
Gefaald project?
Niks werkt goed, layout is lelijk.
Het idee was leuk, de uitvoering is gefaald!En nu niet gaan lullen dat het bij jullie allemaal perfect werkt. Want daar hebben we niks aan.
Ga een fatsoenlijk spel maken
Toedeloe!:cheer:
Ben het met je eens ik vind het gewoon een slechte namaak van habbo.
-
Ik ben het met Diester eens, Je moet nagaan dat dit alleen de DEMO is en dat jullie mening meetellen in de echte versie dus ik ook dat ik mijn met crew beter eraan zullen werken.
MVG: Mitch
Het Hotopnia crew
-
Cijfer: 6
Voordelen: Hij is uniek
Nadelen: onafgewerkte opties, weinig opties en een slordige layout.
Opmerkingen: Layout verbeteren, bugs oplossen en meer opties bedenken bijvoorbeeld: schoonmakers,bewakers,baliemdewerkers en meer koop spul -
bedoelen jullie niet de beta, want demo is meer een voorproefje, beta is iets wat nog geoptimaliseerd moet worden ( volgens mij dan )
-
Beste,
Demo = Iets wat je kunt bekijken, en alvast van tevoren kan bekijken zodat je ongeveer weet wat er gaat komen. Inprincipe moet je er verder nog niks mee kunnen.
Beta = Een test evrsie die bijna zo goed als af is. Deze wordt vaak online gezet en met een paar anderen gedeeld zodat deze kunnen testen of alles naar behoren is. En indien hun vinden of er nog veranderingen dienen plaats te vinden. De uitgever dit kan naleven;)
(Official) Release = Het uiteindelijke eind resultaat wat dus het echt spel/product/etc. is en je dan dus ook echt kunt gaan doen;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
Er moet nog veel gebeuren wil je van dit een succes maken, alles moet straks haast perfect zijn wil je een beetje met habbo concurreren.
Ik zeg niet dat habbo en jouw spel het zelfde zijn, maar het concept "Hotel" is wel het zelfde.
Maar ik vind het zo ie zo nutteloos om in zo'n fase je spel online te gooien voor het publiek als is het maar een demo zo wordt je spel alleen maar misbruikt/afgekraakt en ect etc...
Want wat nu online is bevat te weinig dingen om nu al van een demo te kunnen spreken.;)
Ik wens je het beste maar er moet nog veel gebeuren.
-
Gaat er steeds beter uit zien.
-
Beste,
Ik zou alleen wel een andere lay-out nemen. Die content en vlakken zijn te groot, en veel te onduidelijk. Als ik op de website komt voel ik de drukte al om me heen. Dat is best storend;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!