Moderatoren gezocht + Afscheid BrentVDH
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik had al gereageerd via mijn mobiel maar mijn internet viel weg, vandaar mijn late reactie.
Natuurlijk wil ik de moderators bedanken voor het vertrouwen. Daarnaast zal ik mijn best doen om me te bewijzen en ik denk dat ik hiermee voor alle geselecteerde leden spreek.
Ik zal me de komende 2 dagen bezig houden met een ontwerp voor de mogelijke (toekomstige) mobiele website / app voor ICTS.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
Dat zou echt fantastisch zijn MJorritsma!,
Ik ga namelijk ook gebruik maken van de mobiele website.
En zou leuk zijn dat het een ontwerp van jou is.Ik heb namelijk ook alleen maar postieve meningen over jou werk!
-
Gezien er een aantal de opdracht niet binnen het gestelde termijn konden inzenden en/of de bericht te laat hebben gelezen.
Wij gaan zaterdag avond in vergadering over de sollicitanten die door zijn naar de volgende ronde. Het is dus mogelijk om uiterlijk vrijdag avond 20:00 uur mogelijk alles aan te leveren. Ben je te laat met inleveren dan zullen wij geen uitzondering gaan maken. Dit gezien wij ook nog alle opdrachten moeten controleren en moeten beoordelen.
Hopend voldoende te hebben geïnformeerd.
-
Vind dat een beetje vervelend...
Heb me gehaast om het snel af te maken.Ik zou dan graag opnieuw iets kunnen opsturen
-
In dat geval ga ik nog even een aantal extra functies toevoegen, en wellicht enige stukjes code opschonen.
Maar inderdaad heb ik mij ook gehaast, en dat het nu ineens uitgesteld word vind ik best wel zonde.
Een (toekomstig) crew lid kan ook niet zomaar een week later op een belangrijke brief reageren bijvoorbeeld. -
Aan de andere kant is het ook zo dat kwaliteit hoger in het vaandel moet staan dan kwantiteit. Dus ik vind het wel belangrijk dat mensen hun beste kant moeten kunnen laten zien, ook al duurt dat iets langer.
Desalniettemin is het wel jammer natuurlijk (ik zelf heb het al wel ingeleverd, daar niet van hoor...).
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
Aan de andere kant is het ook zo dat kwaliteit hoger in het vaandel moet staan dan kwantiteit. Dus ik vind het wel belangrijk dat mensen hun beste kant moeten kunnen laten zien, ook al duurt dat iets langer.
Desalniettemin is het wel jammer natuurlijk (ik zelf heb het al wel ingeleverd, daar niet van hoor...).
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
Als ik dit wist kon ik ook misschien meer op kwaliteit letten? -
Ik snap dat jullie het vervelend vinden. Maar er is helaas net iets naar voren gekomen dat we eerst moeten uitzoeken of het wel klopt of niet.
Het voordeel daarvan is dat jullie meer tijd hebben gekregen om jullie opdracht te perfectioneren. Die extra dagen kunnen misschien wel heel goed gebruiken. Ookal hebben jullie het nu ingeleverd je kan het nog steeds veranderen en voor de nieuwe deadline inleveren.Succes!
-
Top dat jullie dat eerst uitzoeken, dat jullie geen misverstanden gaan maken.
Aan de sollicitanten, bekijk het positief. Maak het nog beter
-
Ik zal nog wat extra pagina's toevoegen, om het idee nog duidelijker te maken. Dus (@ J. Rijdes) de tijd zal zeker nuttig gebruikt worden!
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
Onze excuses voor het moeten uitstellen van de deadline. Zoals H.Rayn al vertelde er is iets naar voren gekomen, waarover dat laten we even intern maar dit willen wij eerst uitzoeken. vooralsnog zijn er nog geen diskwalificaties.
-
En is er al nieuws?
-
Ik had gehoord dat het vandaag bekend zou worden gemaakt.
Geduld is een schone zaak. -
Dan wachten we maar vol spanning!
Veel succes iedereen!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!