Het officiële League of Legends topic



  • League of Legends is een game waarbij het de bedoeling is om in potjes van 15-50 minuten zoveel mogelijk te winnen, om zo veel IP en XP te krijgen en verder in het spel te komen. Jijzelf speelt de "summoner" en het is jouw taak om een champion te besturen. Je hebt de keuze uit 100+ champions en ingame kun je deze champions sterker maken door items te kopen. Je outgame level kan maximaal level 30 worden en wordt hoger naarmate je meer games speelt en wint. Je ingame level kan maximaal level 18 worden en wordt hoger naarmate je meer minions (kleine wezentjes) dood of champions van enemies (vijanden) doodt. Daarnaast krijg je IP (Influence Points) voor een spel waarmee je nieuwe champions kunt unlocken en runes kunt kopen (dat maakt je champion standaard sterker voor je items gekocht hebt).



    - http://www.mobafire.com (hier vind je champion guilds, builds en algemene informatie en daarnaast een aantal tooltjes)
    - http://www.leagueoflegends.wikia.com (hier vind je algemene informatie in de vorm van een wiki)



    Je moet eerst een account aanmaken op de League of Legends server. Let op!, zorg dat je voor de Europe-West server kiest, omdat je anders nooit bij andere vrienden/mensen uit Nederland kunt komen die wel op de normale Europe-West server zitten, tenzij je geld betaald maar dat lijkt me zonde. Je kunt hier een account aanmaken: https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/index


    Na het aanmaken van een account kun je het spel hier downloaden: http://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload. Het spel is ongeveer 2,5GB groot en duurt dus wel even om te downloaden en te configureren. Na dit proces kun je direct spelen; doe echter wel de tutorials zodat je de basis leert van het spel.



    Vragen of opmerkingen over het spel, evenals toevoegingen kun je hier in een reactie plaatsen.


    Veel game plezier!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarom wel een LOL Topic.
    Maar bv Geen Counter-strike source en Global Offensive topic?
    Diablo etc etc etc alle games.


    Ik ken zelf ook mensen die LOL spelen maar veel meer mensen die css en csgo spelen.


    Ik vind dit een beetje een slecht idee.
    1 andere games komen er dan niet bij.
    2 past niet echt bij de ICTscripters forum :s.


    Tenzij jij zelf mods etc kan maken voor bepaalde games

  • @Jordi als je goed kijkt is het forum structuur veranderd, bijna helemaal onderaan staat games.
    Je kunt dus als je wilt zelf een topic maken over andere games:)



    -


    Ik speel zelf al meer dan een jaar League of Legends en het is bij mij een beetje verslavend gaan werken. Pas hier op!:P

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Speel elke dag nog enorm veel LoL. Ik speel altijd AD Carry. En ben sinds kort overnieuw begonnen. Daarom ben ik nu level 22, misschien wil je een keer duolane spelen? Add me: EURO AintPro

  • Ik speel al meer dan een jaar leauge of legends en omdat ik ook altijd een kameraad op me account heb zit ik nu al over de 1000 wins. (verlaafd, hmm ja er was een periode toen ik werkloos was dat ik elke dag gamede:P


    Ik speel eigenijk op elke lane maar het lieft solotop, mid or jungle.


    Als je goed bent add me.
    Username: Rjipping


    GG WP!


    PS. Trollen is meestal het leukste:P

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Ik heb ook eens meegedaan met enkele mensen uit mijn comunity.
    En ik bakte er ook helemaal niets van.


    Dan ga je via mid en ben je 2sec later dood.
    Ik zij gingen bijna nooit dood.


    Maja na 3 potjes spelen had ik door dat je gwn terug naar spawn moest gaan om jezelf te healen xd
    Voor niet echt de game waar ik mezelf in zie groeien zoals op Counter-strike: Source :p

  • @Ferhat,


    Nee haha totaal niet het heeft meer wat weg van Warcraft III. Het is gebaseerd op een map uit Warcraft III, maar het spel werkt anders. Je hebt een account en daarmee log je in. Met dit account speel je potjes samen met anderen in een 3 versus 3 of 5 versus 5 spel. Je kunt kiezen tussen normal (team deathmatch), dominion (soort van capture the flag achtig iets) en aram (team deathmatch maar dan kan je niet je eigen champion kiezen. Een game duurt 50, 30, 20 minuten of soms langer/korter (afhankelijk van spel en soort) en daarin kies je een champion met wie je gaat spelen (een personage). Dit personage moet je bezitten of er één uit de free roulatie kiezen. Dan speel je het potje met teamgenoten (of geselecteerde vrienden) tegen een ander team. Als je wint krijg je véél IP (influence points) en als je verliest weinig. Daarnaast ga je levels omhoog met je account. Met die IP kun je champions kopen en ze dus ook buiten de free roulatie spelen. De free roulatie wisselt elke week.


    Je kunt met je account tot maximaal level 30, als je level 30 bent heb je alles vrijgespeeld en kun je ranked games gaan doen, soort van klassement.


    In elke game moet je minions (beesten) doden en andere champions doden waardoor je geld krijgt, met dit geld koop je items zodat je nog sterker wordt in de specifieke game. Zo win je het spel en kun je weer een nieuw spelletje spelen, met een andere champion (of misschien dezelfde) en begin je weer vanaf level 1.


    Hoop dat het een beetje duidelijk is want het is wat samengevat enzo :).

  • Silver 1, op een van mijn twee account's. De andere is ook lvl 30, maar daar speel ik vooral met vrienden etc. op! :D


    EDIT: Ik speel tijdens een ranked match bijna altijd supp. Maar tijdens normal games: support & mid en zo nu en dan adc en top.


    Heb ook te veel skins, die mystery boxen toch. :')

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!