CrimeSource v2.1

  • wie kan me helpen ik moest van iemand die dit script gebruikt CrimeSource v2.1 moest ik even wat vragen hij heeft een xamp server


    op zen pc dus registration funcie doet het niet wand hij mailt niet de crime source gegevens naar je mail en activation link wie kan die funcie uitschakelen

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • die zit niet in crime source alleen de index en registration in een maar plak de index wel hier

  • Op regel 175 staat <?php mysql_query("UPDATE `[users]` SET `activated`='1',`signupemail`=`email`,`signup`=NOW(),`signuporiginal`=NOW() WHERE `login`='{$data->login}'")or die(mysql_error()); ?>


    Die 1 van activated moet je veranderen in een 0 en dan even proberen opnieuw te registreren.

    Meld je alvast aan op Underworld Mafia Nation! ! Er wordt druk gesleuteld aan deze website, en wanneer het klaar is krijgt iedereen een mail voor de ronde start!

    • Nieuwe layout onderweg!
    • Nieuwe updates in ontwikkeling!
  • PHP
    mysql_query("INSERT INTO `[users]`(signup,login,pass,IP,email,land,type,taalkeuze,activated) values(NOW(),'$login',MD5('$pass'),'$IP','$email','$city','$type','$taal',1)") or die (mysql_error());


    regel 147
    of je zet de standaard waarde voor activated naar 1...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!