Posts by gekie2081

    wie heeft ervaring met de mail functie van xampp wand heb nu een source waarmee je via een mail je acount moet activeren wie weet hoe ik dat bij xampp kan instellen

    hallo ik heb nu een andere source die wel op internet explore 9 het moet doen dat dee de crime source v1.3 niet


    ik heb het over crime source v.2.1 ik heb de volgende fout meldingen



    als ik naar men xamp localhost ga krijg ik die foutmeldingen wie weet die optelossen


    en ik heb wel de ioncube_loaders geinstalleerd op mijn host

    nou als ik naar menu ga van crime of wat anders en ik tik op een link springt de link niet inde frame open maar pakt de hele pagina ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en bij firefox of google chrome doet hij dat niet

    wie kan mij helpen als ik naar bouwgrond in het menu ga dan op bouw klik krijg ik deze fout code


    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:\xampp\htdocs\clanshop-bouw.php on line 61


    dit is het script waar de fout in moet zitten


    gaat om deze game script CrimeSourceV1.3

    geloof het niet wand inde script zelf staat een admin panneel metBel Systeem alleen moet weten hoe dat inte stellen op eurobellen

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.08.12 20:51:19:
    dit geeft die aan na een betalling Pincode validatie mislukt

    die zit niet in crime source alleen de index en registration in een maar plak de index wel hier

    wie kan me helpen ik moest van iemand die dit script gebruikt CrimeSource v2.1 moest ik even wat vragen hij heeft een xamp server


    op zen pc dus registration funcie doet het niet wand hij mailt niet de crime source gegevens naar je mail en activation link wie kan die funcie uitschakelen