Beste mensen,
Ik ben op zoek naar mensen die nog een google adwords coupon over hebben en deze aan mij willen schenken (via pb)??
Alvast bedankt
Groeten,
Mattie1992
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar mensen die nog een google adwords coupon over hebben en deze aan mij willen schenken (via pb)??
Alvast bedankt
Groeten,
Mattie1992
Bij mijn weten mogen die couponsniet worden weg gegeven omdat ze op naam staan.
In der tijd wou ik die van mij ook verkopen voor een mindere prijs en mocht het niet blijkbaar :s
Ze mogen best worden weg gegeven , verkopen is een andere zaak. Je krijgt de coupons per post als je een eigen bedrijf runt .
Niet alleen als je een bedrijft runt,
Als je bijvoorbeeld bij Versio een hostingpakket afneemt krijg je een coupon ter waarde van 50 euro.
@TS, heb helaas geen coupon meer liggen.
Weggeven van de code's mag trouwens wel, het is niet naam gebonden.
De coupons staan op naam dus je heb er niks aan.
op mijn coupon staat ook mijn bedrijfsnaam.
er staat op de envelop geadresseerd aan "bedrijf"
Dat staat altijd op je post neem ik aan, maar dat wil niet zeggen dat je het niet weg mag geven;)
Google adwords coupons mag je weggeven. Je mag er geen geld voor vragen.
Vanaf nu hebben we het daar niet meer over, zowel heb je een paar uur time-out.
Tegenwoordig geeft bijna elk webhosting bedrijf ze weg, waaronder ik zelf ook uiteraard.
Wellicht even vragen bij iemand die net een webhosting heeft aangevraagd en die zo'n coupon erbij heeft gehad.
Ik zal morgen even kijken. Ik heb er geloof ik nog 4 liggen... Weet de geldigheid er alleen niet van.
Ik krijg ze altijd bij het KvK magazine en die van de Belastingdienst. Ik heb er nog een stuk of 10 liggen geloof ik dus als er animo voor is kan ik wel eens zoeken de codes aan de desbetreffende persoon geven.
Quoted van "eeyk"
De coupons staan op naam dus je heb er niks aan.
op mijn coupon staat ook mijn bedrijfsnaam.
Toch wel knap dat je bedrijfsnaam erop staat, geen enkele heeft dit namelijk
Ehm, als het goed is krijg je toch als je een KvK neemt een gratis coupon? Die was dacht ik naam gebonden hoor.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!