Pimp-Area.com

• Omschrijving website: Online maffia/pimp game met vele opties. Het admin gedeelte is eveneens uitgebreid, je kunt alles aanpassen in je admin paneel.

URL: http://www.pimp-area.com

Maandelijks inkomsten: 800/1400 per maand
    Details: Site groeit alleen maar.. Eerste maand 800 inkomsten, we hebben pieken gehad van 1400 a 1500. En laatste maand was het 1200.

Details & stats: Indien serieuze interesse kan ik een uitdraai maken van de inkomsten.

Prijs: 12.000 lijkt me een redelijke prijs maar valt over te discussieren.

Waarom verkopen: Geen tijd meer, vaste baan.

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving | Andere

Serieuze interesse:
    Mail naar {...}

Alleen bij serieuze interesse neem contact met me op.

• Legend Was dit je bericht naar mij?

[...]

Editi b H.Rayn: Prive berichten niet voor niets prive, een melding maken is meer dan genoeg.

• Dat lijkt me niet haha. Dan hadden ze dit al gedaan.
    Met wat voor mensen heb ik hier te maken eigenlijk? Leeftijd 14-20? Met alle respect hoor.. Heb echt geen idee.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.07.12 00:06:23:
    Want ik heb het idee dat ze hier niet zo oud zijn,, mensen van rond de 18 hebben bijna nooit het geld om een grote site te kopen.

• Moest ik bericht geheimhouden? (dus zaken lopen niet transparant)
    Mag ik weten waarom?

[offtopic]
    Sander, kleine kinderen zijn slimmer dan de oude die je hebt opgelicht.[/offtopic]

(best vreemd dat crew zo lang weg blijft)

• Mag ik vragen hoe oud jij bent? Met zo'n gedrag lijk je ook wel 14-20..

Waar baseer jij je Online Spelers op? Er zijn er 75 online staat er? Maar er zijn maar 11 mensen die boven level 5 zitten?

75 leden online lijkt me ook erg sterk als je maar 79 leden hebt. Als je kijkt bij Rankinglijst zie je er in totaal maar 79 staan.

Verder zijn er maar 4 Gangs met in totaal 24 spelers. Lijkt me weinig als je 6.045 leden hebt.

Ook staat er in de footer nieuwe leden vandaag: 0. Terwijl ik me toch echt vandaag heb aangemeld.

Dus waar baseer jij je statistieken op? Of is dit een beetje bedrieg?

• @Kurene het grappigste is dat het rond 00:00 drukker is dan rond 17-19:00

[offtopic]Reacties die ik plaats worden gedaan om CPers de WAARHEID te laten zien, want als hij hem voor 8k verkoopt aan iemand, is die CPer heel veel kwijt aan troep.[/offtopic]

• [offtopic]Het is 12 uur 's nachts en alsnog verwachten jullie dat de crew 100% online is?[/offtopic]

Ik sluit dit topic en ik open deze pas bij voldoende bewijs van de TS. Hierbij hoort ook een teamviewer view van de source (gezien ander topic van deze source) en een overzicht van de statistieken die webgebaseerd is (dus geen afbeelding). Graag sturen per PB, bij voorbaat dank.

:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!