Posts by Legend005

    Dat lijkt me niet haha. Dan hadden ze dit al gedaan.
    Met wat voor mensen heb ik hier te maken eigenlijk? Leeftijd 14-20? Met alle respect hoor.. Heb echt geen idee.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.07.12 00:06:23:
    Want ik heb het idee dat ze hier niet zo oud zijn,, mensen van rond de 18 hebben bijna nooit het geld om een grote site te kopen.

    Doe eens normaal joh, die is dicht om een malle reden, ik heb je een pm gestuurd met mijn informatie hoe ik erover denk dus probeer hier niet de held uit te hangen a.u.b.

    Omschrijving website: Online maffia/pimp game met vele opties. Het admin gedeelte is eveneens uitgebreid, je kunt alles aanpassen in je admin paneel.


    URL: http://www.pimp-area.com


    Maandelijks inkomsten: 800/1400 per maand
    Details: Site groeit alleen maar.. Eerste maand 800 inkomsten, we hebben pieken gehad van 1400 a 1500. En laatste maand was het 1200.


    Details & stats: Indien serieuze interesse kan ik een uitdraai maken van de inkomsten.


    Prijs: 12.000 lijkt me een redelijke prijs maar valt over te discussieren.


    Waarom verkopen: Geen tijd meer, vaste baan.


    Betaling via:
    Paypal | Overschrijving | Andere


    Serieuze interesse:
    Mail naar {...}


    Alleen bij serieuze interesse neem contact met me op.

    Omschrijving website: Online maffia/pimp game met vele opties. Het admin gedeelte is eveneens uitgebreid, je kunt alles aanpassen in je admin paneel.


    URL: http://www.pimp-area.com


    Maandelijks inkomsten: 800/1400 per maand
    Details: Site groeit alleen maar.. Eerste maand 800 inkomsten, we hebben pieken gehad van 1400 a 1500. En laatste maand was het 1200.


    Details & stats: Indien serieuze interesse kan ik een uitdraai maken van de inkomsten.


    Prijs: 12.000 lijkt me een redelijke prijs maar valt over te discussieren.


    Waarom verkopen: Geen tijd meer, vaste baan.


    Betaling via:
    Paypal | Overschrijving | Andere


    Serieuze interesse:
    Mail naar {...}