OSBanditi v3.0

  • Ik wil wel de volgende pagina's/scipts op me nemen:
    -Eigen crew rank - Waarbij je kan kiezen wat dat rank kan
    -Template systeem, waardoor nieuwe layouts makkelijk toe te voegen zijn.(EX. layouts)
    en misschien nog meer

  • Even wat kort nieuws vanuit de development:
    - Ik heb zojuist scooter en auto stelen even onder handen genomen. Van de +/- 1000 lijnen zijn er nu nog 353 over, en daarnaast laad alles ook zichtbaar sneller. Met een nieuwe layout zou dit nog naar +/- 275-300 gebracht kunnen worden.
    - Daarnaast heb ik mijn eigen gescripte veilige inlog functie ingebouwd. Wachtwoorden worden niet meer in de sessies meegestuurd en er komt een "remember-me" optie die met een veilig cookie systeem werkt.
    - De werken pagina heb ik ook onder handen genomen en qua layout wat mooier gemaakt.
    - De laatste puntjes op de i van de installatie wizard zijn gezet, deze is nu 100% af (op de komende MySQL update na).


    Morgen komen er dan daadwerkelijk screenshots. Even een klein stukje vergelijken van de code als voorproefje:
    autostelen (eerst):


    autostelen (eerste 100 regels nu)


    Zoals je ziet nog wel de oude errors. Ik wijzig deze qua stijl als ik een nieuwe layout ter beschikking heb.
    Let op!, deze pagina's zijn nog niet helemaal af en nog niet 100% bugvrij!


    buffy,
    Ideeën toegevoegd.


    bramva,
    Voorlopig houd ik de development liever op mezelf, zodat ik weet hoe alles loopt en eruit ziet en dat ik overzicht houd. Mocht ik hulp nodig hebben dan zal ik dat hier bekend maken.

  • Als 1ste een + voor Lars dat hij zo iets wilt doen.
    Ik heb ook nog paar ideetjes.


    1) Het max knopje.
    2) Een berichtenbalk, wat dan bestuurbaar is in het admin paneel.
    3) Moderator paneel
    4) Extra MOD / ADMIN opties: Dubbel account checken - forum ban - chat ban - pb block (of die al in gedachten waren ?)
    5) Forums aanmaken via admin paneel.
    6) Nu kunnen mensen berichten maken bij nieuws en update's, misschien alleen crew daar kunnen laten berichten maken.
    7) Een avatar systeem.


    Dit zijn heel wat ideetjes, misschien kan je er wat mee, ja, ik weet het, sommige zijn slecht geformuleerd, als je iets niet snapt kan je het vragen. :p


    En je zocht icoontjes voor de captcha, ik kan iets maken als ik is tijd heb. :)

  • kilPICnu,


    Bedankt voor je ideeen, ik zal binnenkort even kijken wat ik er in kan gebruiken. Alvast heel erg bedankt voor het aanbod, hopelijk kun je wat maken :).


    --- Update ---
    De eerste screenshots heb ik zojuist gemaakt van de huidige versie. Je kunt deze bekijken op:
    http://www.mijnalbum.nl/Album=B7EYRFXD
    (dit heb ik gedaan om alle loads en ruimte hier te besparen).


    Let op!, het logo wordt uiteraard nog gewijzigd, en ja mijn bedrijfsnaam gaat ook nog weg op de final. Om het even wat mooier te laten lijken staat het er nu nog wel. In de final kun je het logo en de gamenaam + slogan globaal aanpassen in het adminpaneel, zonder eerst alle files langs te moeten.


    Hopelijk is het wat, het heeft al met al nu al een uur of 12 non-stop programmeerwerk gekost.

  • Ik ben het zelf ook eens met Joyeria,ergens moet jouw bedrijf staan vermeldt of jouw naam dat jij het hebt aangepast en verbeterd.


    13.Via het admin paneel kun je een pagina toevoegen die HTML bevat.

  • @Joyeria,
    Ik zit erover te denken om iets in de footer te vermelden, zoals:
    "Powered by OSBanditi version 3.0. e2012, Rapifia Europe.". Dit kun je dan eventueel ook uitzetten (in admin paneel) maar als bedankje aan mij behouden.


    Reza,
    Ik heb je idee toegevoegd. Bedankt voor de inzending!


    kilPICnu,
    Ik heb van de ideeen die jij instuurde een aantal eruit gehaald en iets aangepast. Heb ik het zo uitgebreider verwoord met wat jij bedoelde?


    Nogmaals een bedankje van mij dat er zo actief wordt meegedacht en gereageerd. Dit stimuleert het werk en geeft mij meer zin om langer door te gaan en meer te doen!

  • kilPICnu,
    Het ziet er super uit! Zou je heel misschien kunnen proberen om alleen de hoeken ronder te maken? Dus zegmaar niet een puntige hoek maar een hoek die wat ronder loopt (probeer dan alleen wel precies dezelfde grootte ronding bij zowel goud als zilver te doen). Als dat lukt zou het echt helemaal super zijn, anders maakt het niets uit en plaats ik hem er zo alsnog in. Je naam komt sowieso wel op de "thanks to" pagina.


    binkkie,
    Erbij geplaatst.

  • 20. Mischien nieuws systeem?
    21. Chat onderaan de pagina *zo word het meer gebruikt*
    22. als je tijd hebt tenminste, 2 outgames (1 speciale die nu op iedere osbanditi versie staat, ofwel een gewoone uitlog, zoals ingame, met menutjes en content in outgame, en ergens dan inlogsysteem in een menu verwerken)


    Mvg Thibo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!