Posts by kilPICnu

    Hoi!


    Ik ben opzoek naar een werkende Banditi achtige source. Het liefst die al een beetje updated is, zoals Crimago die enkele maanden geleden verkocht werd.
    Het mag een centje kosten! Stuur uw prijs/offerte maar door!


    Alvast bedankt!


    -Nick

    Dit is Shearch.php, volgens mij staat hier het wachtwoord niet in.


    Hey,


    Ik heb hier de source van Mafiabase gedownload, nu heb ik een probleem ondervonden, op dat admin paneel zit een wachtwoord wat ik niet kan vinden, ben rond 10u beginnen met zoeken, alleen zonder resultaat. Het wachtwoord van het mod paneel was snel gevonden, stond bovenaan in de code.
    Dus wou ik aan jullie vragen, kent niemand van jullie hem toevallig of kan hem uit het onderstaande script vinden ? (Als een noob in scripten is ben ik hem wel.)


    //


    Ey,


    Het klikt misschien een beetje dom, maar je moet er ook ooit is mee beginnen...
    Ik heb hosting en ga zodadelijk een domein bestellen, nu zou ik men domein willen installeren op men hosting, kan ik daar een beetje uitleg bij ? Misschien handig, men hosting staat op cpanel



    Mvg,
    kPn

    Ey,


    Ik ben bezig met phpBB3, maar ik weet niet precies welke hosting ik daar voor nodig heb. Daarmee bedoel ik:


    Webhosting, vps windows, vps linux...


    Mvg,

    Als 1ste een + voor Lars dat hij zo iets wilt doen.
    Ik heb ook nog paar ideetjes.


    1) Het max knopje.
    2) Een berichtenbalk, wat dan bestuurbaar is in het admin paneel.
    3) Moderator paneel
    4) Extra MOD / ADMIN opties: Dubbel account checken - forum ban - chat ban - pb block (of die al in gedachten waren ?)
    5) Forums aanmaken via admin paneel.
    6) Nu kunnen mensen berichten maken bij nieuws en update's, misschien alleen crew daar kunnen laten berichten maken.
    7) Een avatar systeem.


    Dit zijn heel wat ideetjes, misschien kan je er wat mee, ja, ik weet het, sommige zijn slecht geformuleerd, als je iets niet snapt kan je het vragen. :p


    En je zocht icoontjes voor de captcha, ik kan iets maken als ik is tijd heb. :)