Hoe snel is jouw site ?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Bedrijfswebsite, bijna volledig plain:
    The page Rapifia Europe - The leading company ... got an overall PageSpeed Score of 87 (out of 100).


    Klantenpaneel met veel jQuery effecten e.d:
    The page Rapifia Europe - Customer Panel got an overall PageSpeed Score of 77 (out of 100).


    En mijn normale informatieve website:
    The page Rapifia Nederland - Webhosting, domei... got an overall PageSpeed Score of 82 (out of 100).


    Denk dat het wel goed zit dus.

  • Citaat van Reza

    Score van 92 (out of 100).


    Ga dit waarschijnlijk ook niet verbeteren.


    EDIT:
    Iedereen die 99 van de 100 heeft kan zijn/haar score niet verbeteren.
    Google.nl heeft ook 99 van de 100.


    Oh really? Dan vind ik het knap dat ik 100 heb gehaald. Krijg geen enkele fout meer, kostte wat server configuratie en site aanpassingen maar het is nu wel allemaal goed.


    Dat google niet zelf 100 punten heeft komt omdat die netwerk structuur daar enorm is en waardoor ze dus niet zomaar even wat kunnen configureren. Want ze hoeven maar een foutje te maken en het hele systeem ligt eruit.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Sorry maar dat is een project dat als systeem gaan fungeren voor een overheidsinstantie. Dit blijft binnen het team. Ik zal wel even een screen maken en de dingen die jullie niet mogen weten blurren. Ik zal hem zo in een edit toevoegen.


    Edit:


    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Citaat van Reza

    Bedankt,heeft iemand dan enig idee waarom belangrijke sites zichzelf dan niet gaan verbeteren?


    Vinden ze die test onzin?



    Bij grote websites kunnen ze dat helaas niet zomaar aanpassen. Meestal moet dit in documentatie eerst worden vastgelegd en moeten er tijdstippen worden ingeplant om aanpassingen te gaan doorvoeren. Daarna moeten ze dit ook nog eens testen dat er verder geen lekken en fouten inzitten en dat er zekerheid is dat dit ook goed zal draaien als het voor de end user beschikbaar wordt gemaakt. En niet te vergeten elke aanpassing kost geld.


    Dus er zit aardig wat tijd in om dat soort dingen aan te passen.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • De site die ik onderhoud (naam mag niet vermeld worden i.v.m privacy van de eigenaar) scoort 82/100 dit omdat die razend populair is en maandelijks 100'en gigs aan dataverkeer heeft.

  • Citaat van bboy

    De site die ik onderhoud (naam mag niet vermeld worden i.v.m privacy van de eigenaar) scoort 82/100 dit omdat die razend populair is en maandelijks 100'en gigs aan dataverkeer heeft.


    Dan mag het wel een download site zijn anders moet je miljoenen bezoekers trekken om dat te verbruiken. Wel wat vreemd dat het een imens populaire site is maar je wil het niet vertellen !:|

  • Citaat van scarface

    Dan mag het wel een download site zijn anders moet je miljoenen bezoekers trekken om dat te verbruiken. Wel wat vreemd dat het een imens populaire site is maar je wil het niet vertellen !:|


    Lijkt me dan ook niet meer dan bullshit :)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Haha @ hierboven,


    Mijn project voor een nieuw project haalt 98 / 100

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.12 14:16:37:

    Citaat van bboy

    De site die ik onderhoud (naam mag niet vermeld worden i.v.m privacy van de eigenaar) scoort 82/100 dit omdat die razend populair is en maandelijks 100'en gigs aan dataverkeer heeft.


    ik wil wel een screenshotje. incl. de dataverkeerverbruik :)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Citaat van scarface

    Dan mag het wel een download site zijn anders moet je miljoenen bezoekers trekken om dat te verbruiken. Wel wat vreemd dat het een imens populaire site is maar je wil het niet vertellen !:|


    ten eerste is het geen downloadsite,
    en ten tweede als de eigenaar niet wilt dat ik de sitenaam vermeld dan doe ik dat ook niet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!