Posts by DI

    Gedaan maar zie er niks van.


    Blijf ook deze errors hebben:



    Notice: Undefined index: login in /home/crimez/domains/crimez.nl/public_html/config.php on line 12


    Notice: Trying to get property of non-object in /home/crimez/domains/crimez.nl/public_html/config.php on line 18


    Dit zijn de errors:


    Notice: Undefined index: login in /home/crimez/domains/crimez.nl/public_html/config.php on line 12


    Fatal error: Call to a member function fetch_object() on a non-object in /home/crimez/domains/crimez.nl/public_html/config.php on line 14



    PHP
    if ($_SESSION['login'] != ""){ $naam = $_SESSION['login']; } else{ $naam = ""; }
    
    
    $dbres = $mysqli->query("SELECT * FROM leden WHERE login = '".$naam."'"); 
    $data    = $dbres->fetch_object();

    Notice: Undefined index: login in /home/crimez/domains/crimez.nl/public_html/config.php on line 12


    Fatal error: Call to a member function fetch_object() on a non-object in /home/crimez/domains/crimez.nl/public_html/config.php on line 14

    Beste,


    Ik ben bezig met een website, maar kwam meteen met een fout die ik maar niet kan vinden de fout is:


    Code
    Serverfout
    Er is een fout opgetreden toen de website http://crimez.nl/ probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd.
    Hier zijn enkele suggesties:
    Laad deze webpagina later opnieuw.
    HTTP-fout 500 (Internal Server Error): Er is een onverwachte voorwaarde gevonden toen de server het verzoek wilde uitvoeren.


    script: http://crimez.nl/foutcode.txt
    Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
    Zouden jullie me kunnen helpen?

    Omschrijving website:


    URL: http://www.naddo.nl & http://www.euroclicker.nl/.com
    Leeftijd site (maanden):
    EuroClicker: .nl: 09-10-2012, .com: 09-09-2012
    Naddo: 07-09-2012


    Maandelijks inkomsten: Geen aangezien ik geen tijd had, maar zeker winst mee te creëren.
    Details:
    Naddo.nl: Naddo is bedoeld als datingsite.
    What you see is hat you get.


    Bijgeleverd:
    *Script
    *Domein Naddo.nl(Versio)



    EuroClicker: EuroClicker is bedoeld om leden te laten klikken op soorten advertentiemethodes, de adverteerders, betalen jou dan geld, en je geeft de leden dan 0,009 cent bijv. Dit is allemaal te bewerken in de adminpaneel.
    Je krijgt bij EuroClicker de design met exclusive rechten.


    Bijgeleverd:
    * Domein EuroClicker.nl & .com(Versio)
    * Script
    * Design(Ook de PSD versie)


    De design is nog niet helemaal ingebouwd, maar grotendeels wel.


    Unieke bezoekers/dag: Niet bekend, als er een mogelijkheid was om het te laten zien deed ik dat.
    Details & stats: Zie hierboven.


    Beginbod:
    Appart: 30,-
    Samen: 50,-


    Buy-now: 260,-


    Waarom verkopen:
    Zoals ik eerder had vermeld had ik geen tijd voor de projecten, helaas nooit tijd wegens mijn examenjaar.


    Betaling via:
    Paypal | Overschrijving | Andere

    PHP
    <textarea id='newprofiel' name='newprofiel' style='width: 90%; height: 600px;' hange="CheckLen(this)" onKeyDown="CheckLen(this)" onFocus="CheckLen(this)"><?php echo nl2br($res['profiel_edit']); ?></textarea>

    K.Rens ik weet niet waar je het over hebt, maar ik heb het over mijn website :P


    En het gaat puur om de enter's.


    Je hebt net je tekst opgeslagen zoals dit:
    Wil je weten wat ik voor je kan betekeken?
    PM me dan gauw.
    Pic's maak ik voor 40.000.000


    Maar wil je wat bijvoegen, dan zie je meteen als je wilt editen dat het allemaal aan elkaar is d.m.v r\n\r\n telkens waar de enters voorheen zaten.

    Nou, dit is een deel om je profiel op te peppen, dus gewoon profielbeschrijving.


    Dus kun je het ook ordenen met enters zoals het hier kan.


    Enkel zie je op de profielpagina na opslaan wel dat ie geordend is, maar als je wilt bewerken, zie je alles achter elkaar aan i.p.v geordend.

    Ik probeer nu iets met:

    PHP
    $dinges=explode("/registreer",$_SERVER['QUERY_STRING']);
     
    $watJeWilt=$dinges[1];
    
    
    echo $watJeWilt;


    Enkel geeft hij niet gebruiker als echo.

    There you go: