Ontwikkelaar vrijwillig

  • Hallo Cpérs..


    Velen kennen mij al. Uiteraard, geen enkel probleem.
    Echter zit ook ik wel eens met iets in mijn gedachten wat gewoon niet ontwikkeld wordt en wat dus ook niet gaat opschieten.


    Ik heb een tiental domeinen vastgelegd ongeveer 2 jaar geleden. En dit betreft de naam hoodgangster.


    Als men hoodgangster.nl intypt in de browser ziet men een flashpage waarachter een "simpel" spel zit ( 10% klaar)


    Nu ben ik benieuwd of er iemand geintresseerd is o m dit spel te gaan doorontwikkelen zodat er teminste wat gebeurt met de domeinen.


    Wees gerust. Jij hebt volledig spraakrecht over het hele project. (uiteraard zal ik ook meedenken en eventueel aanwijzingen geven hoe ik het voor me zie) echter vraag ik maar enkele dingen.


    1) Het spel wordt onder geen enkele omstandigheid verkocht zonder dat beide partijen akkoord zijn. (Jij en Ik dus)


    2) Ik ontvang wanneer het spel functioneert en zijn daadwerkelijke echte eerste ronde zal gaan spelen.. van elke ronde 30% van de opbrengst. 70% is voor jou.(Wees gerust we werken onder contract waarin het voor beide partijen duidelijk is hoe of wat)


    Zijn er intresses hiervoor dan hoor ik het graag en geef ik je graag meer informatie.


    Met vriendelijke groet,
    Kevin.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Omdat ik er zelf geen tijd voor heb, de domeinen al 2 jaar liggen te vergaan. etcetera..

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Omdat ik de 10 domeinen ter beschikking stel. En het een catchy naam is voor een internationaal spel.


    Investeringen hoeft de programmeur niet aan te denken. Als het nodig is schaf ik in eerste instantie alle benodigde servers etc aan :)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Als er al een leuk design voor klaar is wil ik misschien wel meedoen. (graag ontvang ik het dan via PM)

  • Er is eigenlijk weinig aan gebeurt, enkel wat programmeerwerk is al een beetje gebeurt etcetera.


    Verder is het een simpele template, maar eventueel kan ik indien de website (rond de 60% ontwikkeld is) een complete layout laten maken.


    Geen enkel probleem. Ik wil overal wel in investeren voor het bouwen ervan, echter wil ik wel zekerheid :)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Yoichi Omdat je dan ook alles zelf betaald, in dit geval krijg je wat minder geld maar betaal je niet de kosten. En daarbij help je hem misschien wel met een zeer goeie game.


    Alsjeblieft. Je antwoord.

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!