Posts by ozziePHP

    Dat klopt niet helemaal html5 is gemakelijk zeker als je al html gewoon kent. Ik zal zo even dit verbeteren met html 5 gebruik.


    Edit:



    U moet nog wel de opmaak even verbeteren dit is gewoon simpel + form action moet worden veranderd ! Dit heb ik zo geschreven dat je 2 aparte file´s krijgt.

    Beste ts ,


    Het is de eigenaar zijn site als hij het een verkrachter school vind dan mag dat daar kan je niks op aanbrengen. De politie gaat hooguit mailen naar wordpress om te vragen van wie de site is. Het is daarintegen niet verboden als jij het zo vind dat het zo is. Ze gaan echt geen computer eenheid ervoor halen hier zijn hun veel te onervaren voor.



    Edit:

    Beste laura , Om er wat spaties uit te rammen daar word het heus niet sneller van. Css word snel genoeg geladen ookal gebruik je 1000 den regels ! Spaties leest hij gewoon overheen.

    Beste laura dat klopt niet helemaal ! @ts , Waar geef je aan dat je html gebruikt ? Mischien handig om html5 te gaan gebruiken ?


    Je kan als iemand op de post button ramt het script laden. Om je html er zo in te plempen gaat ook niet helemaal goed wel.


    Als je html5 gebruikt denk dan om de verlpichte taggs <!doctype html> <html> , meta charset = utf-8.

    Ik vind de manier van scarface wel goed als het alemaal wat plat naastelkaar staat raak je nog wel is wat kwijt !