Inloggen

• Hoi,

Zit met een inlogfout! Eerst de html, daarna de php!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Probeer is de variabelen in query te wijzigen in een login dat wel klopt met je database.

Alhoewel ik je manier van wachtwoord vars vreemd vind.

(vanaf gsm)

• Je gebruikt wel extreem oude PHP..

PHP
    $_SESSION['sessienaam'] = 'inhoud';

is al voldoende.

Ook snap ik niet waarom je bovenaan 2x password hebt in een var terwijl eigenlijk alleen de encrypted belangrijk is.

Zo zijn er nog wel meer foutjes.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Je zegt dat je een inlogfout hebt, maar welke foutmelding krijg je dan juist?

Ik zou je code als volgt maken:

Groetjes,
    Laura
    x

• Beste laura dat klopt niet helemaal ! @ts , Waar geef je aan dat je html gebruikt ? Mischien handig om html5 te gaan gebruiken ?

Je kan als iemand op de post button ramt het script laden. Om je html er zo in te plempen gaat ook niet helemaal goed wel.

Als je html5 gebruikt denk dan om de verlpichte taggs <!doctype html> <html> , meta charset = utf-8.

• ozziePHP: als je kan aantonen wat er verkeerd aan is, verander ik het.
    Maar voor zover ik weet werkt dit gewoon.

Verder is voor beginners html5 zeker geen optie, maak je het alleen nog ingewikkelder voor hem.
    Laat eerst zijn script werken en dan kun je het altijd nog omzetten naar html5.

Groetjes,
    Laura :x

• Dat klopt niet helemaal html5 is gemakelijk zeker als je al html gewoon kent. Ik zal zo even dit verbeteren met html 5 gebruik.

Edit:

U moet nog wel de opmaak even verbeteren dit is gewoon simpel + form action moet worden veranderd ! Dit heb ik zo geschreven dat je 2 aparte file´s krijgt.

• Citaat van ozziePHP

Dat klopt niet helemaal html5 is gemakelijk zeker als je al html gewoon kent. Ik zal zo even dit verbeteren met html 5 gebruik.

Edit:

U moet nog wel de opmaak even verbeteren dit is gewoon simpel + form action moet worden veranderd ! Dit heb ik zo geschreven dat je 2 aparte file´s krijgt.

Waarom zou je daarvoor HTML5 moeten gebruiken? Je gebruikt geen enkele toegevoegde waarde van HTML5. Buiten het feit dat je geen doctype aangeeft (wat overgens niet meer moet in HTML5 en dus klopt).

Op zich is het idd niet slecht dat je als beginner de dag van vandaag meteen met HTML5 start, maar zoals ik al eerder zei is dit voor dit specifieke script niet echt nodig. :cheer:

• Laura, je doet het wel goed. Het is alleen ozziePHP die zwaar onervaren is naar mijn mening. Overigens gebruikt hij exact dezelfde code als jij in zijn verbetering met HTML5. Daarnaast geeft hij in zijn verbetering niet eens echte HTML5 code en valt het gewoon onder bodyloze HTML. Hij heeft nu de stylesheet en de alignment, die er standaard in zou zitten met de tables, uitgehaald. Wat dus gewoon een flut pagina oplevert.

Er zijn wel nettere manieren zoals classes en methods, maar dat is voor dit inderdaad totaal niet van belang.

[offtopic]Allemaal waardeloze posts van ozziePHP, zonder onderbouwing whatsoever. De admin die hem heeft verbannen verdient een pluim. :}[/offtopic]

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van thexerox

Waarom zou je daarvoor HTML5 moeten gebruiken? Je gebruikt geen enkele toegevoegde waarde van HTML5. Buiten het feit dat je geen doctype aangeeft (wat overgens niet meer moet in HTML5 en dus klopt).

Op zich is het idd niet slecht dat je als beginner de dag van vandaag meteen met HTML5 start, maar zoals ik al eerder zei is dit voor dit specifieke script niet echt nodig. :cheer:

Doctype word nog steeds in html gebruikt hoor ! , jopitan hij laat een opzet zien zonder opmaak waarom zo kinderachtig reageeren. Doe het zelf nu eens beter dan als je het beter weet.

• Citaat van SOSjunk

Doctype word nog steeds in html gebruikt hoor ! , jopitan hij laat een opzet zien zonder opmaak waarom zo kinderachtig reageeren. Doe het zelf nu eens beter dan als je het beter weet.

Ik reageer niet kinderachtig ik zeg gewoon waar het opstaat. Trouwens stop eens met proxies gebruiken om nieuwe users aan te maken. Beetje kinderachtig (en levenloos) om zo je ban te omzeilen.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!