Macbook/Windows

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Daar klopt niks van,


    Geen enkele windows hoe goed jou pc ook mag zijn crasht in 4 jaar heus wel een keer dit kan je gewoonweg niet ontkennen !
    Als we over virussen gaan praten zijn we ook wel bij windows 's aan het juiste adres mac is gewoon uit mijn opzicht beter. Windows heb ik al genoeg gezeik mee gehad ook bij vrienden hun pc werd geblokeerd zogenaamd door buma strema moest je 50 euro betalen om je pc weer te gebruiken.

  • scarface was een typfout, ik heb al 2 jaar me Windows 7 zonder virussen of problemen draaien.
    Als je er fatsoenlijk mee omgaat is er niks aan de hand, maar aangezien windows aardig open is kan er van alles gebeuren als je niet verantwoord met je systeem omgaat!

  • Mensen die zeggen dat windows een "n00b" os is vanwege dat deze vaak crashed dan weet je niet waar je over praat en zoals vondutch zegt weet je niet hoe je met je systeem omgaat.


    En vanwege dat apple een beetje goed loopt en minder crashed is dat gelijk beter? Als de hdd kapot is van een apple kan je gelijk heel je computer terug sturen voor reperatie bij een windows is het makkelijk zelf te vervangen.


    Tegenwoordig het verschil is zo weinig dat het niet zo veel uit maakt alleen het gemak waar je van zelf wilt.

  • +1 voor Patrick,


    wat bij een familie lid gebeurde:


    Zij had haar Mac laptop op een tafel neergelegd en paar minuten later valt die neer en is het beeldscherm aanvlarden.
    Het probleem is dan dat de reparatie meer kost dan de laptop zelf.

  • Elke windows crasht dat kan het lulligste dingetje zijn blijkbaar snap jij er niks van. Laat jou computer maar eens een paar dagen aanstaan wedden dat hij na een paar dagen uitgaat om een onverklaarbaare reden.


    Iedereen download durf te wedden dat niemand van hier een legale photoshop gebruikt, Niemand download niks en loopt geen gevaar ( mischien oudere mensen die geen verstand hebben van computers).


    Dat je laptop vreemde activiteiten (zomaar neervalt ) zulke dingen vertoond is wat vreemd, als het duurder is dan de laptop zelf is ook wat luceratief benoemd.

  • Uptime: 2w,3d,12h,26m,56s


    Ja oke, ik geloof je gelijk dat zegt na een paar dagen dat deze dan niet meer optimaal werkt geen last van hier ieder geval, ik zou is gaan kijken wat er met je computer aan de hand is.


    Verder een apple is een totaal andere interface dan deze van een windows weet zeker als je naar apple gaat dat je deze goed kent anders ben je de eerste tijd eerst bezig met zoeken naar de functie's

  • Wat is het verschil tussen een kantoors pc die savonds op slaapstand staat of een high end computer waar mensen ook cracked programmas zoals photoshop dreamweaver enz enz op download. Jij kan niet 4 jaar lang zonder 1 virus te riskeren.

  • Citaat van scarface

    Wat is het verschil tussen een kantoors pc die savonds op slaapstand staat of een high end computer waar mensen ook cracked programmas zoals photoshop dreamweaver enz enz. Jij kan niet 4 jaar lang zonder 1 virus te riskeren.


    En jij hebt geen verstand van besturingssystemen.


    Zullen we weer on-topic gaan? :)

  • Citaat van BrokenTrack


    En jij hebt geen verstand van besturingssystemen.


    Zullen we weer on-topic gaan? :)


    Onderbouw je reactie eens met wat duidelijkheid, Als jij het zoals altijd beter weet ga jij het dan hier eens verklaren ?



    Stuur mij maar eens een screenshot van jou pc morgen als jij op je kantoor bent dan geloof ik je pas.

  • Windows is in principe een beter besturinssysteem dan een Mac.
    Besturingssysteem.


    Een heel groot verschil zit hem in dat bij een Mac dat daar speciaal gekozen onderdelen in zitten. Bij Windows hoeft dit niet. Een mac hoeft dus enkel met maar een selectief aantal hardware te werken. Terwijl dit niet het geval is bij Windows. Windows kan dus veel meer.


    Ook iets is dat steeds meer gebruikers dingen meer richting kernel mode willen kunnen draaien. Dat ze meer mogen, wat voor gevaar kan zorgen.


    Ook is er uit onderzoek gebleken dat een Mac dacht ik 10 jaar achter loopt op Windows betreffende de veiligheid.


    Een mac is dus duurder vanwege de naam en het feit dat het speciaal gekozen hardware is. Voor hetzelfde geld krijg je een betere computer met Windows.


    Verder is het natuurlijk zo dat Windows zonder problemen kan draaien. Zolang je geen gekke dingen doet. Heb je zelf in de hand. Ook moet je dus op letten welke hardware je hebt. Omdat een Windows WEL met alles kan werken, en een mac niet.

  • [offtopic]Jongens ontopic, Scarface komt uit de tijd dat windows ME crashte, en dat er voor mac's nog geen virussen bestonden. Keep on dreaming!
    [/offtopic]


    Sven als ik jou was zou ik een laptop van tussen de 500 en 800 euro kopen. Deze voldoen vaak meer dan genoeg aan de eisen van school, en zo houdt je nog geld over voor over een paar jaar wanneer je laptop niet meer aan die eisen voldoet. Ze gaan namelijk niet langer mee hoor die van 1200 euro. Misschien wel als eisenlijst maar de levensduur van een laptop houdt vaak op na max 5 jaar.

  • Ik persoonlijk draai windows 8 (de test versie)
    Deze heeft een snellere opstart tijd.
    Draait veel sneller en neemt minder geheugen en neemt minder vzan je hdd in beslag.
    Maar deze is nog niet uit in de winkel.
    Je kan dit steeds opzoeken, is tuurlijk even wennen maar eenmaal je het kent geen problemen meer.
    Ik raad alleen aan als je baterij volledig opgeladen is optijd stekker er uit te trekken, anders is deze c.a na 7 maand stuk en je hebt er maar 6 maand garantie op.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Citaat van VonDutch

    scarface
    Dat je windows haat is duidelijk, maar om het een crashende os te noemen onzin!



    Draai Windows 7 al 2 jaar zonder ook maar 1 fout of crash te hebben gehad.


    Ik ben geen windowsfan, maar ik heb al heel wat macbooks zien crachen. De persoon die ermee werkt zorgt meestal dat hij crasht, niet het OS zelf.

  • ik heb een apple gehad veel fijner werken vind ik dan ook met photoshop maar windows heb ik nu weer want kan geen nieuwe apple betalen nou ook niks mis mee hoor als je niet op raare virus site gaat ofzo


    groetjes tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!