Goede laptop?

  • tweakers.net al gekeken? Alienware misschien iets?

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Ik gebruik zelf de Asus K53S met nVidiachip.
    Hoe dan ook, hij kost zo'n 500 euro, maar dan heb je wel een betrouwbaar merk, en je kan alles spelen, crysis 2, bf3, mw3 etc.


    Het is trouwens wel een intel i3, je kunt nog kijken voor een i7 model. Het verschil tussen i3, en i5 is nihiel vindt ik zelf.

  • Nihiel , verklaar dat eens er zit duidelijk verschil in !


    Intel Core i3 ? de instap processor voor een gemiddeld gezin voor internet en tekstverwerking


    Intel Core i5 ? de standaard processor voor actief computer gebruik


    Intel Core i7 ? het top model voor zware toepassingen zoals, gaming en foto- en videobewerking


    Er zit degelijk een groot verschil in tussen de l3 Cache en de ghz licht ook hoger.

  • Deze mogelijk iets?
    http://tweakers.net/pricewatch…683dx-852nl.html#tab:info


    - Krachtige videokaart
    - Krachtige CPU
    - Genoeg geheugen
    - Naar mijn mening wel een redelijk aantrekkelijke laptop
    - 15,6" (niet te klein, maar ook niet zo'n bakbeest als een 17")
    - 1920x1080 resolutie.
    - 500GB 7200RPM hardeschijf, snellere spinup dan standaard 5400RPM en snellere schrijf en lees acties.
    - 2x USB 3.0


    Cons:
    - 3,5KG, dus als je een hernia hebt of gewoon niet zo sterk bent in de schouders enzovoort zou ik deze afraden.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080



  • Voor een school-laptop heb je niet zoveel cache en ghz nodig, als hij nou zei dat hij wou gamen e.d dan zou die beter voor een i7 kunnen gaan idd, vandaar nihiel.

  • De nieuwe hp envy 4 die over enkele ween uitkomt is een prima laptop.


    De Envy 4 is gebaseerd op de bekende Envy 14 en is voorzien van een op 1,7GHz geklokte Core i5-processor en 4GB geheugen. Voor de opslag is een 500GB-sata-schijf beschikbaar, die spint op 5400rpm en wordt bijgestaan door een 32GB-msata-ssd.


    binnenkort heb ik meer details voor je.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Daarnaast antwoord de TS niet meer.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Geloof me 17,3" laptops wil je niet hebben. Daar zeul je echt mee. Kun je misschien denken dat dat wel mee zal vallen, maar dit zijn echt te grote laptops. Als het jouw keus is weerhoud ik je er niet van natuurlijk. Op hoge scholen en universiteiten zie je ook wel de eerste paar weken soms mensen met 17,3" en daarna zie je ze ook met kleinere laptops lopen, dit omdat die laptops gewoon niet te huffen zijn.


    Ik zou zelf voor een 15,6" gaan, maar die keus is aan jou.


    Hier wat leesvoer over die laptop:
    http://tweakers.net/productrev…-pavilion-dv7-6c40ed.html (lees ook de comments, aangezien de reviewer een beetje aan het ragen is)


    Edit:
    Daarnaast kun je de HP Pavilion dv7-6c40ed niet meer kopen. Deze is allang uit de reeks gehaald. Mogelijk tweedehands.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Citaat van jopitan

    Geloof me 17,3" laptops wil je niet hebben. Daar zeul je echt mee. Kun je misschien denken dat dat wel mee zal vallen, maar dit zijn echt te grote laptops. Als het jouw keus is weerhoud ik je er niet van natuurlijk. Op hoge scholen en universiteiten zie je ook wel de eerste paar weken soms mensen met 17,3" en daarna zie je ze ook met kleinere laptops lopen, dit omdat die laptops gewoon niet te huffen zijn.



    Ik zit hier met een 18.4 inch laptop :)
    Ik zou niet kunnen werken met kleine laptops.


    Oké, 18.4 gaat er over, want een rugzak speciaal voor je laptop, daar heb ik 2 maand voor moeten zoeken, maar wel gevonden :)


    Handig voor film + game, maar ook voor programmeren ed.
    Kan je links jouw code zetten en rechts bv handleiding. Alles blijft op 100% staan qua grootte omdat je scherm zo groot is :)


    Misschien niet handig om mee te doen naar de les. Maar ik heb hem nog niet moeten meedoen!


    Bij lessen programmeren heb je die zelfs niet nodig!
    Het overtypen van wat de prof typt, daar leer je niets van.
    Opletten en begrijpen van wat hij doet, daar leer je iets van.


    Ik blijf bij grote laptops, maar versta wel dat sommige liever naar de 15inch gaan ;)



  • Ik begrijp wat je bedoelt, maar een 15" heeft ook al een tijdje een resolutie van 1920x1080 en daar zie je evenveel op als op een 17,3" of een 18,4" alleen op een groter scherm is het alleen meer uitgerekt. (De dichtheid van PPI is lager, waardoor het minder scherp is)


    SvenB,
    Die is al beter en makkelijk portable. Ik weet niet of een hoge resolutie voor jou ook een must is?

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!