• Hallo,
    Zijn er hier mensen die lego weg doen ?
    Ik ben 19 jaar (sinds vandaag)
    En ben grote lego fan!
    Ik verzamel bijna 2jaar lego!
    Heeft u er nog liggen waar je niks met doen ?
    Treinen, city, world city etc etc ?
    PM me.


    MVG en bedankt!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • 2 jaar ?
    Amateur :P nee geintje leuk om te weten dat je dat op zo'n leeftijd nog kan doen.
    Heb zelf letterlijk bakken en bouwwerken op zolder staan, maar die wil ik bewaren voor m'n eigen kinderen, zodat ik een goede ouder word en ze niet laat verpesten met alle bullshit die ze nog gaan uitvinden.

  • de bouwwerken die ik vroeger allemaal kocht waren wel al boven de 50-100euro, dus ik bewaar ze ook liever :p hoeveel heb je zelf? en wat ben je er welniet van plan mee (xD)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ik heb een 3 grote kaste vol + onder mijn tafel staan ook nog een stuk of 10 bakken.


    Ik heb een 37 treinen.
    een paar duizende stukken spoor.
    een paar honderde duizend popetjes etc etc.

  • Citaat van demo88

    Ik heb een 3 grote kaste vol + onder mijn tafel staan ook nog een stuk of 10 bakken.


    Ik heb een 37 treinen.
    een paar duizende stukken spoor.
    een paar honderde duizend popetjes etc etc.


    Leuk om te horen :p Misschien leuk om die 3 kasten te laten zien!:D

  • scarface.
    Weet jij hoeveel mensen nog lego hebben en er mee spelen/verzamelen ?


    er is is zelfs een club adfol (adult fan of lego)
    er zijn zelfs 60plussers die nog met lego spelen.
    het is een hobby zoals andere de ene doet bmx de andere spaart postzegels de andere bierdopjes en de andere dan weer lego.

  • Lego is leuk.
    Alleen veel mensen snapen deze hobby niet, nou ik ben er ook aan een iets andere manier bijgekomen (ziek, niks te doen en uit verveling er terug weer met beginnen.
    Mijn vrienden zijn tussen 14 & 19 en 65% daarvan speelt nog met lego en verzameld deze.


    Ook omdat lego zijn waarde blijft behouden.
    Ik heb een trein van lego uit de jaren 70, de prijs was toen 65 euro! Nu is dit 1.500 euro(nieuw in doos)


    MVG

  • Ergens heb ik nog een heel oude auto. Nou ja auto, het is meer een tank. Natuurlijk van lego.


    Ben er erg trots op, vooral als je bedenkt dat deze al heel erg oud is, hier heeft mijn broer van 32 vroeger ook nog mee gespeeld. :D

  • @Koen,
    Haha toen was je al technisch ;).


    Nee ik ben meer van de Playmobil ;). Postkantoor, bakkerij, bouwplaats e.d. heb ik allemaal nog liggen maar ook dat bewaar ik voor mijn kinderen later. Zal een euro of 1000,- aan waarde zijn en dat soort speelgoed blijft leuk en je houd je kinderen van die internet/tv/interactieve beeldscherm zooi weg :).

  • Helaas ben ik nog niet in het lego fabriek geweest.
    Ik ben wel van plan om dit jaar naar lego land te gaan :)
    @koen nouja vroeger was lego ook vele plezieriger toen waren de lampen real. stoplichten met led lampjes, spoorweg overgang die met afstand bediening werkende en de lampjes flikkerde als de bomen omlaag gingen :)




    Dat was de mooiste reeks van lego de 12v..


    van de jaren 70' 80'
    Het is blijft leuk, het behoud zijn waarde.
    En kwaliteit plastic, past in de wasmachine :)
    zelfs de elektrische delen.
    ik ging een grote hoeveel wassen kwam er achter dat er nog een geluid blokje, lampjes in zaten en een trein motor en deze werkte nog perfect :)



    Edit:
    && mocht er iemand interesse hebben in verkopen of ruilen laat maar weten :)



    Offtopic:


    Zou het niet leuk als ik een nieuw project zou starten over lego?
    Waar mensen bv kunnen sparen voor nieuwe lego sets.
    met klik advertenties doe adv , bel en win, game's etc ?
    (natuurlijk niet een set van 109eur voor 25punt etc)
    Of zou dat allen maar lijden tot verlies ?
    Wat denken Julie (want er zijn waarschijnlijk veel lego fan's geentriseert ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!