Is er een reden voor het gebruik van die blaadjes?
KMedia logo
- DI
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik vind dit geen logo voor een media bedrijf , ten eerste is dat zwarte foei lelijk blaadjes zijn leuk bedacht maar niet af gemaakt.
Van een media bedrijf kan je een logo wat eruitspringt deze doet dat helaas niet ! -
Die blaadjes maken het juist fris?
Te veel grote bedrijven hebben bombastische logo's, die niets meer met hun te maken hebben.
Dan vind ik persoonlijk dit mooier, zeker voor een media bedrijf.Kraak hem alsjeblief niet af, ik betwijfel dat jullie logo's zo mooi zijn als deze.
Goed bezig DI! (L)
Groetjes,
Laura
(x) -
Citaat van Laura
Die blaadjes maken het juist fris?
Te veel grote bedrijven hebben bombastische logo's, die niets meer met hun te maken hebben.
Dan vind ik persoonlijk dit mooier, zeker voor een media bedrijf.Bij de blaadjes denk ik juist aan natuur. Echter lijkt het mij een IT bedrijf, wat dus niks met natuur te maken heeft.
Kraak hem alsjeblief niet af, ik betwijfel dat jullie logo's zo mooi zijn als deze.Goed bezig DI! (L)
Groetjes,
Laura
(x)
Je praat hier over relavantie tussen logo en bedrijf. Nu snap ik niet de relatie tussen de blaadjes en het bedrijf. -
Ik vind het wel iets hebben, logo's laten je juist zien van welk bedrijf je bent.
Dus die blaadjes onderscheid je juist van de rest, onderscheiding is nodig aangezien je zoveel afbeeldingen per dag ziet....
-
Het moet frissig over komen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.06.12 22:40:34:
Tevens heb ik bijna mijn website af (L) -
Citaat van DI
Het moet frissig over komen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.06.12 22:40:34:
Tevens heb ik bijna mijn website af (L)
Ik vind het zeer mooi, om terug te spreken over een paar reacties hierover:
- dat het onderscheid maakt ben ik het er volledig mee eens!
- met zo'n uniek, mooi logo zullen ze je site niet snel vergeten, mensen gaan immers op 100de verschillende site's per dag en iedere keer weer een logo die je niet herinert, Good Job! -
Bedankt allemaal dit motiveert me totaal!
Suggesties kunnen nog steeds haha. -
Hij is erg mooi!
-
Bedankt, vanaf nu is de website geopend!
Er wordt nog wat verder gebouwd.Maar ik doe het rustig aan.
-
De website bevat aleen 2 plaatjes, wel erg leeg vind het ook niet goed kleurgebruik. Vind het alemaal wat snel afgemaakt.
Dat logo vloekt wel zo ontzettend erg op die achtergrond heb jij hier serieus 20 dagen over gedaan ?
-
Over de site ga ik niet oordelen aangezien deze een template is..
Voor de rest ziet je logo er nog altijd hetzelfde uit dan in het begin .. -
ikvind hem wel mooi alleen er staat 2 keer home ik zou die grijze rechts boven houden en ik vind het te groot ik zou het iets kleiner maken als ik u was
groetjes tim
-
Febol, wat moet kleiner?
-
Lock op aanvraag van TS.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!