EK TOPIC 2012!

  • Ik ken bijna geen enkele bekende Nederlander en zou niet weten over welke nummers je het hebt.


    De gedachte dat iedereen het kent (in het buitenland) is toch een egocentrische gedachte.
    Net zoals de gedachte 'wij zijn de beste, wij gaan zeker winnen'


    Dit bevestigd dus mijn argumentatie...
    Dus lijkt mij wel sim gedachte argumentatie dan...


    Waar ik het overhad is dus dat overal op forums waar nederlanders actief zijn het over het volgende gaat (voor de eerste wedstrijd)
    'Wij gaan winnen!' Pas heel af en toe komt men 1 tegen die iets zegt in de aard van 'het zal spannend worden, maar ik hoop dat we winnen'


    Hoe je het draait of keert, mijn vorig bericht klopt helemaal.


    Als je zegt dat je 100% zeker gaat winnen en je verliest moet je tegen kritiek kunnen daarop.

  • Citaat van L.Groot


    Daarnaast, wanneer was België ook alweer voor het laatste bij een EK? Oja in 2000 en hoe snel waren ze er toen uit? Ook in de eerste ronde. En wanneer zaten ze er daarvoor bij? In 1984 toen ze er ook direct bij de eerste ronde eruit lagen, dus als Belg moet je zeker geen kritiek hebben op het elftal van Nederland, aangezien Nederland maar drie keer niet heeft meegespeeld en Belgie slechts 4x wel, waarin ze maar 2x door de eerste ronde heen kwamen...


    Hierop was mijn kritiek dan ook op, niet op jou persoonlijk...


    Er van uit gaan dat als iets bekend is in jouw land ook bekend is in andere landen is een beetje egocentrisch.
    Maar wees gerust iedereen is van nature egocentrisch ;)


    Maar als het te word, dan moet je kritiek kunnen verdragen vind ik.
    Maar dit geld dan niet voor jou (dat je te egocentrisch bent hé)

  • Ik zou je zeggen dït jaar doet Nederland echt het slecht
    Ik wist gewoon dat gisteren Duitsland won ën Duitsland staat 1 plek Nederland kan niet meer door denk ik


    Mijn favoriete team Duitsland ;)

  • 'Oranje zorgt zondag voor een unicum als het de kwartfinales van het EK bereikt. Nog nooit slaagde een land er na twee nederlagen in de eerste twee wedstrijden immers in om door te stoten in het tornooi. Nederland kan dat wel als het zelf met twee doelpunten verschil wint van Portugal en Denemarken onderuit gaat tegen Duitsland.'


    bron: hln.be

  • Maar sorry hoor maar Portugal gaat denk ik ook wel winnen van Nederland ze spelen goed hoor dus denk 3-1 of 2-1 voor Portugal

  • Citaat van BasKuypers

    1. Duitsland
    2. Portugal
    3. Denemarken
    4. Nederland



    Baskuypers denk het zelfde ;)


    Maar wie weet wint Nederland van Portugal :p

  • Gomez gebruikte doping tijdens NL-DU


    De Duitse voetballer Marie Gomez was onder invloed van doping tijdens de EK wedstrijd, Nederland-Duitsland. Sepp Blatter oud technisch directeur van FIFA heeft na de wedstrijd vreemde kwalen ondervonden bij de topscoorder van Duitsland. Na enige bloedtesten in ?t ziekenhuis zou hij gebruik hebben gemaakt van HA-51, een middel waarvan je uithoudingsvermogen wordt gestimuleerd. De hoofdtrainer J. Lew ?Ik wist hier helemaal niets van?.


    Vanmiddag heeft een journalist van het parool in Oekraene vernomen dat Gomez mogelijk doping heeft gebruikt, de kwestie op dit moment is of het wel voor doping gezien kan worden.
    Nederland heeft op 13 juni ?12 de EK wedstrijd verloren van Duitsland. Het onderzoek in het ziekenhuis heeft tot schokkende gevolgen geleden. Gomez had het middel HA-51, gewoon verkrijgbaar bij de apotheek ingenomen. Het is een ingredient die meestal in astma producten zit. Het Duitse team heeft zich hier nog niet over geopenbaard maar FIFA ondanks wel. Vele vergaderingen vinden plaats en mogelijk een diskwalificatie in het EK.


    Lees meer: http://www.nujij.nl/sport/gome…99370.lynkx#ixzz1xxuVKN1V


    --------------------------------------------------------------


    Leuk verhaaltje:P

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!