Pretpark design

• Ziet er strak uit, alleen vind ik het niet echt voor een pretpark website.

Ik zie namelijk nu meer een portfolio layout, Weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.

of is dit voor meerdere pretparken op een rij?
    Zo ja.. Dan kan ik begrijpen dat je hiervoor gekozen hebt, aangezien je dan lijsten wilt weergeven en dan moet het wat rust uitstralen.

Zo nee.. dan zou ik wat meer kleuren gebruiken ipv 1 hoofd kleur en wat meer effecten erin, van mij apart een rollercoaster die rechts of links in beeld staat ( of in de achtergrond ).

Verder vind ik de design wel mooi, maar niet echt geschikt voor een pretpark website.

Met vriendelijke groet,

Replic | Georgo van den Bosch

• We willen een website maken waar veel onride filmpjes op staan van diverse attracties in verschillende pretparken.
    Inmiddels is de onderhandeling over een domeinnaam geslaagd:
    http://www.onride.nl

Hierbij krijg ik tevens de beschikking over een groot aantal pretpark filmpjes (onride) tussen de 250 - 300 filmpjes.
    Deze worden voorzien van tekst en muziek!

Per park maken we een lijst met alle attracties, en ons streven is om voor de meeste attracties een filmpje en/of foto's te maken.

Graag willen we een zo duidelijk mogelijke layout die gebruiksvriendelijk is en waar de bezoekers langer naar blijven kijken. Graag nog wat meer tips!:cheer:

• [offtopic]Beetje jammer dat het Scorpios schip van Toverland volledig in beeld is,
    en er vervolgens 3 maal demo text onder wordt gezet waarin Port Avontura een nieuw schip opend :P
    [/offtopic]

Verder vindt ik der layout er mooi, strak en lekker rustig uitzien, ondanks dat er toch veel in gebeurt. Succes ermee

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!