maffiasource niet gekregen

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik betaal geef dus mijn e-mail in..
    Bij betaaloptie paysafecard ik geef code in er staat de betaling is goed ondvangen binnen enkelen ogenblikken krijg je je download link via mail..

30min later nog steeds geen download link in mijn mail!

• Dit is al de 2e keer dat dit gebeurd met die mafia-way download, die andere die hier ook last van had heeft de eigenaar een berichtje gestuurd etc en toen is het uiteindelijk opgelost.

Maarja, sinds die betaling een API is die veel gebruikt wordt en bugloos is, denk ik dat de eigenaar gewoon bezig is met oplichtingspraktijken want die andere die hier ook last van had moest dacht ik drijgen gerechtelijke stappen te ondernemen.

Zie: http://www.criminalspoint.com/…ource-niet-ontvangen.html

• Geloof dat hier een topic posten niet echt helpt.
    Vervolgends, er staat een email onder, waarom neem je niet contact op met diegene? Die kan je wellicht verder helpen, als je nu nog eens geen reactie van hem kreeg, dan zou het een ander verhaal worden.

• Citaat van brickshop

Nou hij moet zijn download link instellen ik heb targetpay hier ook al van op de hoogte gesteld en ga dadelijk langs de blauwtje's!

Ga niet overhaast te werk, daar schiet je niks mee op! Contacteer de eigenaar eerst even zoals die gene van de andere topic ook deed!

• Delivery to the following recipient failed permanently:

[email protected]

Technical details of permanent failure:
    The email account that you tried to reach does not exist. Please try double-checking the recipient's email address for typos or unnecessary spaces. Learn more at http://support.google.com/mail/bin/answer.py?answer=6596

----- Original message -----

Return-Path: <[email protected]>
    Received-SPF: pass (google.com: domain of [email protected] designates 10.224.27.20 as permitted sender) client-ip=10.224.27.20;
    Authentication-Results: mr.google.com; spf=pass (google.com: domain of [email protected] designates 10.224.27.20 as permitted sender) [email protected]; dkim=pass [email protected]
    Received: from mr.google.com ([10.224.27.20])
    by 10.224.27.20 with SMTP id g20mr11320928qac.57.1336987020743 (num_hops = 1);
    Mon, 14 May 2012 02:17:00 -0700 (PDT)
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
    d=gmail.com; s=20120113;
    h=mime-version:date:message-id:subject:from:to:content-type;
    bh=59LCzE/d/MpzaUP2xSJhZhHAKtXlmiQGXGYTXtdH4TI=;
    b=ES3yAzXYp9/xQh4nxlvBVHtYP4JIi2o9lg91KvlKNAbCfgpflJyIegh5zb0Irf3Nqm
    rdwdu7KHRB9Y4c3C6YPFNiaBdWVbB45Ciywn4ZmcXM26tfaFpiaaXPDSQhZgVc3wGMjX
    wWJMzf7TqWqpdIhesD8swSMJNolSLJpIYMkxGvGxLnKr66Pw8KKu/qoCXBgtKDakxWlE
    y2s9ol2O848//nyfOrVT/+cSk2CXznRoBjdF6sh9tizSj3JWpnmUBAt1QV5CE3foFo1g
    Q6ivup7CDGnRU4hvOUuXIAeLO1zKkzbIIRah8FO0PqT6AcgSSRIIQ9DZyrxZDlr5xwfI
    3Qeg==
    MIME-Version: 1.0
    Received: by 10.224.27.20 with SMTP id g20mr11320928qac.57.1336987020738; Mon,
    14 May 2012 02:17:00 -0700 (PDT)
    Received: by 10.229.139.131 with HTTP; Mon, 14 May 2012 02:17:00 -0700 (PDT)
    Date: Mon, 14 May 2012 11:17:00 +0200
    Message-ID: <CAFQ5EqoXr4QYfHX+FC=CAdDtjZEpxpvZ=kea8uMap0sYTy4yog@mail.gmail.com>
    Subject: hallo
    From: "wanted lego sets & parts" <[email protected]>
    To: [email protected]
    Content-Type: multipart/alternative; boundary=bcaec51a852470bfb604bffb8c65

hallo,
    Ik heb bij julie de source gekocht en niet ondvangen graag krijg ik deze *NU
    * aan!

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.05.12 11:17:54:
    -----!!!email bestaad niet!!!-----

• Zoals de anderen al aangaven, je weet niet of je opgelicht bent of niet. Er kan ook simpelweg een fout opgetreden zijn, of je hebt de instructies niet goed gevolgd enz enz.

Maakt verder ook niet uit, neem fatsoenlijk contact op en wacht op een antwoord. Waneer je geen reactie krijgt en of je aangekochte product niet ontvangt, dan pas actie ondernemen. Je loopt al helemaal voorop door dingen die je uit een ander topic leest en of hoort!

Note: Er word volgends mij later in dat topic ook nog ergens aangegeven dat het probleem opgelost is.

• Ik geef je een suggestie, is niet per direct gezegd dat dit ook zo was.

Hij kan oa ook druk zijn met Werk, School, of andere dingen. Je kunt niet altijd direct een fout oplossen (Als die al van toepassing is).
    Je kunt nu wel vervelend lopen doen en jammeren, maar dit helpt je geen stap verder. We raden je hier vrijwel aan om eerst contact op te nemen en even af te wachten. Als je dat niet wilt doen, tjah dan moet je hier ook niet komen voor antwoorden!

• Even dat je het weet, [email protected] bestaat inderdaad niet, je mist een letter^o) wat heb je met de (i)[email protected] gedaan.. als je dat al over het hoofd ziet. 8-) en met zoon toon en domme spelfouten (in de email) is het wel logisch dat ze niet veel moeite zullen besteden.

Als jij de verkoper was en je klant heeft toevallig een probleem tegen het hoofd gelopen, waar jij niks aan kan doen. Dan zou je het vast ook niet fijn vinden als je klant gelijk tekeer gaat. Het gaat hier wel om een mieterige 10 euro he. Met een hele rechtzaak hierover ben je waarschijnlijk nog wel meer kwijt :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Jij schendt zijn privacy, ik roep je op om per direct zijn gegevens in de topic te verwijderen.... Dats verboden op CP, dus ik zal je tot dan niet helpen.

Als iemand zo met naar mij als verkoper reageert zou ik zijn geld terug boeken en hem het script niet geven...

Niet elk persoon heeft net zoveel vrije tijd als een 13-jarige

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!