BLACK OPS2!

• De Blackops 2 trailer is uit wat vinden jullie ervan ?

External Content youtu.be
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Hij komt 13 november uit tot die tijd nog even mw3 + blackops :)

• Ze zeggen dat er een betere graphic engine in gaat zitten, maar dit ziet er nog exact hetzelfde uit. Ik heb Call of Duty gespeelt tot Black Ops maar sindsdien ben ik ermee gestopt aangezien het eentonig werd. Ook ondersteunt Black Ops Crossfire niet zo goed en krijg ik telkens een blue screen wanneer het spel draait (overigens niet met andere spellen)

Maar Black Ops 2 is weer een uitmelkertje zoals algemeen bekend is. Ik geef liever mijn geld uit aan andere games zoals Assassins Creed, Hitman Absolution, Diablo 3, Battlefield 4, Guild Wars 2, Ghost Warrior: Future Soldier of Prey 2.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Leuk dat je dit topic plaatst :)

Ikzelf game tegenwoordig niet zo veel meer, tijdsgebrek.

Ik vind het opzicht wel leuk, een toekomst game, maar heb al van veel vrienden het tegenovergestelde gehoord; zij hebben het liever zoals het vroeger was, modern (in de reeksen van IW dan toch).

Ik vind dan dat het een zeer goede beslissing is van Treyarch om er een hele nieuwe twist aan te geven; en geef toe, die luchtschepen zien er toch supervet uit?

Volgens mij is dat exact wat COD nodig heeft. Zoals elke actieve CODder wel weet is er veel kritiek gekomen in het begin van MW3 omdat er helemaal niet zoveel veranderd werd, en hier ga ik deels mee akkoord. Deels omdat het spel vele meer gebalanceerd was tegenover MW2.

Afwisseling zal dus wel een goede zaak zijn, in mijn ogen.
    Maar misschien is het nog te vroeg daar een uitspraak over te doen, heb nog geen gameplay gezien en wie weet kunnen we helemaal niet met vliegtuigen/.. vliegen in de MP?

Wat ik wel raar vond;
    Alles was supermodern, en dan opeens paarden? (Iemand anders opgevallen :p?)

Hun slagzin;
    The future is black. Snap het idee wel aangezien black ops maar hadden ze dit niet beter op een andere manier gezegd :p?

Dit is dan mijn (uitgebreide) mening 8-|

Leuk topic :cheer:

• Black Ops 2 lijkt te veel gestolen. (paarden van uncharted / killzone 3 previews etc)

Ik geef mijn voorkeur aan Battlefield, elk versie is nieuw.

• Alex,

Ik denk dat het een beetje de richting op gaat zoals Battlefield 2142, met die robots. Helaas was Battlefield 2142 niet zo'n topgame. Maar het spel ziet er nog steeds blokkerig uit.

@Malik,
    Niks is gestolen, het is alleen ideeën opdoen uit andere games. :)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Ik denk dat ik de mening wel met jullie kan delen over de zombies. Dit was naar mijn mening het leukste onderdeel van het hele spel.
    Verder mist het een beetje de originaliteit.

Ze zouden het beste Call Of Duty United Offensive opnieuw kunnen maken en dan met high graphics. Een klassieker terug brengen is altijd genieten, mits het dezelfde functies behoudt.

• Speel nog steeds heel actief Call of Duty 1. Altijd elke dag opnieuw scrimmen. Cups spelen etc etc.

Geweldig is en blijft Call of Duty. Het heeft alleen een andere stijl.

• Ik vindt van Blackops1 zombies wel mooi gemaakt, Ik hoop wel dat ze dat zullen verbeteren (in een nieuw jasje)

Verder zie ik het verschil wel tussen MW2 en MW3 maar "Call of duty" weet dat ze hordes fans hebben en dat iedereen online speelt.

Ik denk dat Blackops2 echt alle records gaat verbreken ze zijn heel slim om het altijd met feestdagen te doen 8-|

• Citaat van Malik

Black Ops 2 lijkt te veel gestolen. (paarden van uncharted / killzone 3 previews etc)

Ik geef mijn voorkeur aan Battlefield, elk versie is nieuw.

Waar slaat dit op? Als je zo een spel gaat afkeuren kan je net zo goed ook uncharted afkeuren, alsof uncharted het ALLER eerste spel is waar een paard in voorkomt?

OT:

Ik ga hem halen voor zombies alleen ik twijfel wel over de zombie multiplayer engine, zombies met 8 spelers en GAMEMODES? I'm not sure.... ik ben benieuwd hoe zombies gaat worden als je dit zo hoort, als ze maar ook een old skool gamemode maken, 4 spelers in een map.

• Ja tuurlijk 4 spelers , met meerdere spelers lagt en valt nu al vaak uit op de ps3 dus ga na hoe het is met 8 spelers plus alle zombies. Hopelijk hebben ze verbeterd dat iemand zijn internet er voor een seconde afligt hij niet meteen uit te game word gegooid maar even pause kan houden tot hij er weer is.

Hier heeft dit spel wel ontzettend last van en dan ook niet te praten over stomme glitches ( zoals op een hoekje ergens staan en de zombies zien je niet).

De multiplayer vind ik er nu al echt faalend uit zien willen ze de naam MODERN warvare na-apen aleen dan met lelijke onechte voertuigen wat een afknapper !

• @Sukel waarom zouden zij niet iets unieks verzinnen en maken?

Blacks Ops leek nog nieuw voor mij maar in de 2e versie zie ik alleen maar items van andere games, DAAR SLAAT HET OP.

• Echt, ik vind het zo knap dat je je al zo kunt opwinden over een trailer. En dan al helemaal met het idee dat het waarschijnlijk een trailer is over de campaign en dat de multiplayermode heus niet zo zal zijn als in die trailer.

Daarbij zijn de zombiemaps, mocht ik interviews met mensen die aan Black Ops 2 werken geloven, veel groter dan de vorige zombiemaps en wordt de normale multiplayer engine ook gebruikt voor zombies. Natuurlijk fantastisch, want nu hoeven ze zich niet te beperken op de mogelijkheden.

Ik hoop alleen dat het niet uitloopt op een regelrechte ramp nu iedereen het over Black Ops 2 heeft lol.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!