brein word steeds machtiger

• Iedereen die vaak op internet zit moet het merken BREIN word steeds machtiger Er gaan steeds meer torrent site offline en ook sites met gratis flim

Ajax word kampioen, niet die Twente ......

Twene moest weer is winnen via de Scheidsrechter

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Tja, terrecht toch? Als jij een hele goede zelfgemaakte betaalde source hebt met een waarde van 250 euro en deze kan je overal gratis downloaden omdat hij uitgelekt is door een koper, how would you feel?

• Hier in België wordt je de toegang tot TPB ook al ontzegt door de overheid.

Indien je echt torrents wil downloaden... er zijn altijd wel alternatieven.

• Citaat van BrokenTrack

Gekke is dat torrenten harstikke legaal is ;)

Torrents zijn legaal zelfde als dat .zip legaal zijn het gaat om de inhoud...

BREIN ben ik niet bang voor, Door hun kent iedereen Spotnet / Torrents / Thepiratebay.
    Ik heb een Spotify abbonement + Xboxlive (koop spellen legaal)
    Enigste wat ik soms doen is Software/Films downloaden omdat ik dat gewoon niet altijd waard vindt.

• Zoals koen zegt ligt het aan de rechter.
    En er leiden vele wegen naar rome dus ook naar andere sites.

Zelf vind ik BREIN irritant.
    Maar er zal een dag komen dat ze niets meer kunnen doen.
    En het blijft altijd een vrij land.

Ziggo is al afgesloten als het goed is maar ziggo is bezig met een alternatief had ik gelezen op nu.nl

• als je via ziggo naar tpb wilt gaan wordt deze geblockeerd, hier zijn al meerdere proxies voor, en ziggo is inderdaad bezig met een alternaties aangezien zij niet voor politie agent willen spelen

• Citaat

brein word steeds machtiger

Met macht versta ik iemand die de baas is over andere en het dagelijks leven kan beïnvloeden ,etc,etc,etc..

TPB is nog steeds online en zelfs Legaal bezig, Er zijn 100e proxy`s bijgekomen & Nieuwe torrentsites Spotnet wordt actiever.
    De Algemene mens kan door goede CMS-systemen steeds makkelijker een website opzetten dus iedereen kan een gratis-film site maken8-|

• ik wordt niet bang van brein. ik ben hier nog steeds aan downloaden via newsservers. en klaarblijkelijk staat dat nog niet in woorden boek van brein.

Het is sneller dan torrents.
    Het is gratis.
    En ik kan dvds downloaden die nog niet eens uit zijn.

• Wie is brein eigenlijk als ik vragen mag?
    Misschien ken ik hem niet omdat brein een nederlander is of is dit geen nederlander?

Mvg,

PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)

Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!

Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

• Als je wil downloaden, dan moet je newsreaders gebruiken en dit versleutelen met SSL. Dan ziet niemand wat je aan het downloaden bent :)
    Met couchpotato moet je gewoon invullen welke films je wilt (ook toekomstige films kun je toevoegen) en een half uurtje later staat hij op je schijf.
    Zo heb je meteen alle nieuwe films binnen, als ze uitkomen heb je ze.

Bovendien moet je bij newsreaders niet uploaden en ben je dus legaal bezig :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!