Beste,
Ik ben momenteel bezig met een 2e project.
Nu ben ik op zoek naar ervaren scripter met eventueel voorbeelden wat hij/zij heeft gemaakt.
De scripter dient intact te blijven voor verdere updates.
Ik wil nu graag vragen wat hier gevraagd voor wordt.
Vermeld het volgende.
Wat dient de scripter te maken?
- Inloggen
Via een sessie moeten de klanten ingelogd blijven
- Aanmelden
De volgende gegevens dienen ingevoerd te worden.
~ Voornaam
~ Tussenvoegsel
~ Achternaam
~ Geboortedatum
~ Straat
~ Huisnummer
~ Huisnr. Toevoeging
~ Postcode
~ Plaats
~ Land
~ Telefoonnummer
~ Mobiel Nummer
Het wachtwoord en loginnaam dienen automatisch aangemaakt te worden voor de klant.
- Wachtwoord Vergeten
Hier kunnen ze doormiddel van hun "Gebruikersnaam" of "E-mail adres" hun wachtwoord opnieuw instellen.
!! NIET HET WW WAT ZE AL HEBBEN, MAAR EEN NIEUWE WW AANMAKEN !!
- Profiel
Hier moet de informatie die ze hebben opgegeven zichtbaar zijn. En bereikbaar voor andere leden.
En de gekochte producten tonen
- Profiel Wijzigen
Alles wijzigen wat ze hebben opgegeven bij "Aanmelden" behalve de logingegevens.
Tevens moet hier ook dat ze op het profiel het volgende kunnen plaatsen:
~ Over mij
~ Ervaringen (Design, Flash, HTML, xHTML, css, php van 1 t/m 5)
(Door images wordne weergegeven(Zoals op CP)
- Winkelmandje
Hier kunnen ze het overzicht bekijken wat hij/zij in zijn winkelmandje heeft geplaatst.
BTW en prijs dient uitgrekend te zijn en dient onderaan te komen staan.
VOORBEELD: http://94.103.150.3/~aruter/voorbeeld.jpg
- Opgeslagen Producten
Mensen dienen in de shop producten bij hun favorieten kunnen plaatsen. Tevens dienen ze deze ook weer te kunnen verwijderen.
- Priveberichten
Mensen dienen een privebericht kunnen sturen/lezen/verwijderen + optie (Alles Verwijderen),
Ook dient de admin het aantal priveberichten die ze kunnen behouden aan te geven. dus bijvoorbeeld: 5 van 50
- Admin paneel
Met de volgende opties:
~ Profiel beheren
Gebruikersporfiel selecteren uit lijst, met zoek functie. En dan het kunnen aanpassen van alle gegevens.
plus keuze voor ban in bepaalde tijden of voor altijd, of profiel kunnen verwijderen
~ Product toevoegen
(Naam, categorie, prijs, afbeelding, beschrijving, licentie beschrijving)
~ Categorie toevoegen
(Naam, beschrijving)
~ Producten verwijderen
Alle producten in 1 overzicht, met pagina navigatie (30 results per page). Met de optie om deze te verwijderen/wijzigen
~ Priveberichten bekijken
Door het selecteren van een gebruiker, kan ik alle priveberichten die zijn binnengekomen of verstuurd zijn bekijken.
~ Actie code
Een actie code kunnen aanmaken die de leden kunnen gebruiken om korting te krijgen.
- Producten
Pagina die de categorieen laat zien, doormiddel van de categorie aan te klikken kunnen ze doorgaan,
naar het overzicht met de scripts etc.
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter