Succes allemaal, Have fun!

Met trots presenteren wij...
-
-
-
Veel succes aan de nieuwe (tijdelijke) crew.
-
Allemaal bedankt voor de leuke reactie, maar zou toch nog iets aan het bericht van Willem willen toevoegen.
Jullie kennen me eventueel van mijn nalatigheid op het forum, sommigen wisten dat ik me best kon ergeren aan sommige acties hier op criminalspoint, daarom heb ik het heft in eigen handen genomen en me aangemeld als moderator met een mooi resultaat als gevolg.
Nu zal ik met veel plezier het cp-team kunnen versterken en ook mijn eigen mening een inbreng geven.
Ook zou ik nog de andere nieuwe moderators willen feliciteren.
Ik hoop op een leuke samenwerking, maar daar ben ik vrij zeker van!
-
Brent en Alex heb ik al persoonlijk gefeliciteerd.
R-Mulder ook hartelijk gefeliciteerd!Wens jullie alle drie succes in de proefperiode :cheer:
-
Citaat
Na deze 4 weken zullen ze het team verlaten of definitief worden aangenomen. Laten we van het laatste uit gaan.
Dit klinkt wel beetje negatief vind ik.
Hoop dat ze alle 3 worden aangenomen natuurlijk. Zo is de bezettingsgraad hoger en zal de functionaliteit beter zijn.Edit by Willem: Is helemaal niks negatief aan hoor...
[offtopic]Ja mensen ik probeert het niveau op te krikken door moeilijke woorden te gebruiken voor de meesten dan. Hoop dat jullie ze snappen.[/offtopic]
-
Op één nieuwe moderator na zijn jullie in ieder geval al gezakt voor jullie ABN test.:}
-
-
Citaat van K.Rens
Joshua: niet overdrijven aub.
Als ik het bericht van Brent hierboven lees zie ik niet meteen ABN fouten of toch geen die iemand zo zou opmerken.We willen geen perfecte ABN'ers, we willen goede, degelijke en ervaren crewleden.
Dat was dan ook direct de uitzondering, kijk eens op de 1e pagina voor de grap, geen punten en komma's en geschreven in sms taal. -
Altijd dat negatieve gedoe, Wees gewoon blij.
Deze mensen kunnen je helpen als dit nodig is en ik vind dat ze dit goed gedaan hebben.
Nogmaals, Veel succes met de proeftijden jongens!
[offtopic]Echt tijd om dit soort negativiteit is te stoppen, een community moet gezellig zijn en er moet geholpen kunnen worden.....[/offtopic]
-
@ Joshua: Bedankt voor de positieve commentaar over mijn taalgebruik.
@ Georgo: Bedankt!
-
Succes allemaal!
-
Bedankt strafeness1
-
Succes voor mijn landgenoten en R-Mulder :p.
-
Thisguyisgone: Waasland
(bedankt)
-
Citaat van brentvdh
Thisguyisgone: Waasland
(bedankt)
Brent, succes hé. Zie dat jij je best al doet :). -
Jazeker, ik heb er al een zeer drukke voormiddag opzitten
-
Succes iedereen!
Brent, jou heb ik al wat leren kennen je hebt mijn 1ste groot probleem om dit forum kunnen oplossen proficiat!Mvg,
-
Bedankt randy105a
-
Zijn ze nu allemaal vast aangenomen of ? Want nu zijn er al een vijftal weken voorbij.
-
Men heeft besloten om de proefperiode met twee weken te verlengen omdat Willem de laatste tijd iets meer afwezig was dan anders, waardoor hij de proefmoderators niet zo goed kon opvolgen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!