Je kan beter een captcha maken aan de hand van random knoppen. Anders moeten mensen iets invullen en dat is irritand
Botters stoppen?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Je kunt ook een captcha doen met images bijvoorbeeld klik op de leeuw om door te gaan.
en de volgende keer druk op de dolfijn om door te gaan.
-
Ik vind zelf CAPTCHA een van de meest ongebruiksvriendelijke oplossingen. Naar mijn mening hoort een website zo makkelijk mogelijk te kunnen worden bediend door een bezoeker.
-
-
Zoals de banditi source die captcha.
Een bekijkt niet de hele html.
De programmeur zegt naar welke inputboxen hij moet kijken door naar de naam of id te kijken van de box en ook van de button.Er is een site waar je meer dan 10.000 captcha's kan vinden zodat je bot bijna elke captcha kan oplossen.
Ze hebben ook speciale captcha's.Ik zou je aanraden om de namen en id's te veranderen van de inputboxen en een andere captcha te nemen zoals de woorden of de buttons.
-
je zou idd ook de input velden random namen kunnen geven en die opslaan in een session
-
Beste ik heb even nagedacht en mogelijk heb ik een aanvulling op weide43.
Je geeft de input en buttons een andere name en id én je zorgt ervoor dat deze om het uur aan andere name en id krijgen. Zo maak je bijvoorbeeld 3 versie's, die elk uur veranderen. Zo zal de bot niet heel de tijd doorlopen en zullen ze het denk ik snel opgeven.
De meeste bot's slaan namelijk de name en id op die op dat moment actief is!
-
Waarom 3 verschillende als je net zo goed elke keer random namen kan genereren en die in een session opslaan?
zoiets:
-
-
Plaatjes klikken is ook niet altijd goed, als het plaatje steeds dezelfde naam heeft is het mogelijk een bot te ontwerpen om gewoon via de afbeeldingsnaam te klikken.
-
LoooooL boys jullie maken het voor mij maklijk , fitim ik heb Crimeclub bot ja , volgens mij ook de enigste
-FireOfistanbul - ofwel w000t aka Molotovcocktail
Verder heeft niemand het en die captcha helpt niet mafiaroots ook niet xd (L)(L)
-
Citaat van diestro
Waarom 3 verschillende als je net zo goed elke keer random namen kan genereren en die in een session opslaan?
zoiets:
Ik zou het zo doen. -
Veel hebben hem maar goed en waarom is het dan makkelijk?
Citaat van crimeclubmultiLoooooL boys jullie maken het voor mij maklijk , fitim ik heb Crimeclub bot ja , volgens mij ook de enigste
-FireOfistanbul - ofwel w000t aka Molotovcocktail
Verder heeft niemand het en die captcha helpt niet mafiaroots ook niet xd (L)(L)
-
Doe een custom vraag bij registratie, houd bij mij alle bots tegen, alsof zij weten welke vorm ijs is en of vuur warm of koud is.
-
Als het maar een persoon is die de bot gebruikt ban je hem toch gewoon?
-
-
-
-
-
Bots kunnen tegenwoordig veel dingen gebruiken.
Neem een vraag zoals: "Is fire warm or cold?"
Dan zal deze antwoorden kunnen ophalen via google of andere dingen zoals cleverbot (http://cleverbot.com/)Typ maar eens de vraag in.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!