Botters stoppen?

• Ik vind zelf CAPTCHA een van de meest ongebruiksvriendelijke oplossingen. Naar mijn mening hoort een website zo makkelijk mogelijk te kunnen worden bediend door een bezoeker.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Zoals de banditi source die captcha.

Een bekijkt niet de hele html.
    De programmeur zegt naar welke inputboxen hij moet kijken door naar de naam of id te kijken van de box en ook van de button.

Er is een site waar je meer dan 10.000 captcha's kan vinden zodat je bot bijna elke captcha kan oplossen.
    Ze hebben ook speciale captcha's.

Ik zou je aanraden om de namen en id's te veranderen van de inputboxen en een andere captcha te nemen zoals de woorden of de buttons.

• Beste ik heb even nagedacht en mogelijk heb ik een aanvulling op weide43.

Je geeft de input en buttons een andere name en id én je zorgt ervoor dat deze om het uur aan andere name en id krijgen. Zo maak je bijvoorbeeld 3 versie's, die elk uur veranderen. Zo zal de bot niet heel de tijd doorlopen en zullen ze het denk ik snel opgeven.

De meeste bot's slaan namelijk de name en id op die op dat moment actief is!

• Waarom 3 verschillende als je net zo goed elke keer random namen kan genereren en die in een session opslaan?

zoiets:

• LoooooL boys jullie maken het voor mij maklijk , fitim ik heb Crimeclub bot ja , volgens mij ook de enigste

-FireOfistanbul - ofwel w000t aka Molotovcocktail

Verder heeft niemand het en die captcha helpt niet mafiaroots ook niet xd (L)(L)

• Citaat van diestro

Waarom 3 verschillende als je net zo goed elke keer random namen kan genereren en die in een session opslaan?

zoiets:

Ik zou het zo doen.

• Veel hebben hem maar goed en waarom is het dan makkelijk?

Citaat van crimeclubmulti

LoooooL boys jullie maken het voor mij maklijk , fitim ik heb Crimeclub bot ja , volgens mij ook de enigste

-FireOfistanbul - ofwel w000t aka Molotovcocktail

Verder heeft niemand het en die captcha helpt niet mafiaroots ook niet xd (L)(L)

• Ja die kunnen ze niet kraken ja.
    Even kijken of dat gaat lukken :)

Citaat van Yoichi

Doe een custom vraag bij registratie, houd bij mij alle bots tegen, alsof zij weten welke vorm ijs is en of vuur warm of koud is.

• Bots kunnen tegenwoordig veel dingen gebruiken.

Neem een vraag zoals: "Is fire warm or cold?"
    Dan zal deze antwoorden kunnen ophalen via google of andere dingen zoals cleverbot (http://cleverbot.com/)

Typ maar eens de vraag in.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!