Name The Fish

• Beste leden,

Enkele maanden geleden had ik reeds een eerste testversie gepost van men nieuwe project "name the fish". Ondertussen is het project al heel wat verder gevorderd. Het is nog niet volledig klaar, maar toch zou ik jullie mening al willen hebben over de huidige versie.

Specifiek over volgende punten:

PHP
    - Algemene indruk
    - Layout
    - Navigatie
    - Snelheid
    - Duidelijkheid
    - Gebruiksvriendelijkheid
    - Het concept

Indien er nog andere dingen zijn die je kwijt wil over de website dan hoor ik het graag!!

KLIK HIER OM DE WEBSITE TE BEZOEKEN

Probeer zeker ook eens te spelen met je unieke code!

Alvast bedankt!
    Tim (Thexerox)

• - Algemene indruk
    Ik vind dit een goed idee en zie gelijk ook wat de bedoeling is.
    - Layout
    Ik vind de layout simpel en goed.
    - Navigatie
    De navigatie is goed maar zet in het menu een ander lettertype(trouwens over de hele site).
    - Snelheid
    De website laad zeer snel en je hebt niks overbodig erop geplaatst.
    - Duidelijkheid
    Ik vind het zeer duidelijk zoals ik boven al zei.
    Ik denk dat wanneer gebruikers komen ze dit systeem zeer fijn vinden omdat je niet veel hoeft te doen.
    - Het concept
    Het concept is uniek wat al een pluspunt is.

Ik zou als eerste het lettertype veranderen en onder de button RENAME THE FISH zou ik de tekst beginnen met een hoofdletter(maakt het wat professioneel).

• - Algemene indruk : cool, fris, leuk
    - Layout : mooi, fris, echt god
    - Navigatie : overzichtenlijk ook weer mooi goede plek
    - Snelheid : goed
    - Duidelijkheid : goed
    - Gebruiksvriendelijkheid : goed
    - Het concept : heel erg leuk creatiev

sorry als het verkeerd is of als ik iets vergeten ben ik vind het een heel leuk iedee en het ziet er goed fris mooi uit echt tof!!!!!

• - Algemene indruk
    Ziet er heel leuk uit!
    - Layout
    Leuk en creatief, past goed bij het concept.
    - Navigatie
    Menu vind ik niet zo handig.
    - Snelheid
    Prima, geen opmerkingen.
    - Duidelijkheid
    Je ziet direct wat de bedoeling is, goed zo!
    Prima, maar misschien is het handig dat je automatisch met je code speelt, zonder eerst naar een url te gaan.
    - Het concept
    Geniaal (L)

• Je section#content moet je voor scrollen in de hoogte, mischien fluid maken aangezien hij er prima oppast ?
    Je fishhall of fame geeft een 404
    Laden van de pagina's kan sneller.
    Ik zou zeggen haal die door de kleuter getekend XD vis weg, maar het brengt wel de charme in het concept.
    Het is creatief en origineel (layout), maar wel met een kinderlijke uitstraling.

• Wat is eigenlijk het praktische nut van deze website? Kun je er iets mee of is het alleen maar iets dat je doet als je echt verder niks meer te doen hebt.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van jopitan

Wat is eigenlijk het praktische nut van deze website? Kun je er iets mee of is het alleen maar iets dat je doet als je echt verder niks meer te doen hebt.

Er is geen praktische nut nee. Het is een soort minigame waar je punten mee kan verdienen.

• Citaat van thexerox

Er is geen praktische nut nee. Het is een soort minigame waar je punten mee kan verdienen.

Maar wat kun je uiteindelijk met die punten?

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van Willem

- Snelheid pagina laat gewoon al 5 minuten dus heb verder opgegeven

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2 Server at thexeroxprojects.be Port 80

Kan hij niets aan doen Willem.

• Hij is back on. Had zonder het te beseffen een loop gemaakt met requests naar een andere server. Is dus wel degelijk mijn fout. Excuses :)

• Leuke site maar snap de bedoeling niet echt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.12 21:25:47:
    Een ranking list zou leuk zijn waar alle vis namen staan en hoeveel x die naam gekozen is

• Algemene mening:

Mooie site met een zeer leuk en zeker en vast uniek concept.
    Frisse look, en wel grappig.
    wat meteen ook kind & gebruiksvriendelijk is.

Een snelle site die ik ZEKER EN VAST meer zal bezoeken!!

Goed werk tot hier toe!.
    laat ons horen wanneer die volledig klaar is aub.

• De ontwikkeling is te volgen via blog.namethefish.com :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!