Hoi,
Voor aankoop van telefoonhoesjes heb ik eventjes een vraag, zit er verschil tussen de knoppen aan de zijkanten tussen de iphone 4 & de 4s?
Graag snel antwoord!
Mvg,
SvenB
Hoi,
Voor aankoop van telefoonhoesjes heb ik eventjes een vraag, zit er verschil tussen de knoppen aan de zijkanten tussen de iphone 4 & de 4s?
Graag snel antwoord!
Mvg,
SvenB
Nee.
Dit weet je zeker Cas, ik kan dus gewoon hoesjes kopen voor de Iphone 4, en deze passen ook om de S?
Nee deze zijn niet gelijk.
Ergens had ik dat gelezen op internet (misschien tweakers?), de knoppen zijn ietsje hoger/lager waardoor hoesjes niet gelijk zijn.
Maar een beschermfolie is natuurlijk hetzelfde
Ik zou als ik jou was even gaan naar een elektronica zaak (of markt, telefoonhoesjes) of zoeken op google
Er zit een klein verschil in de knopjes aan de linkerkant. Alleen alle Iphone 4 hoesjes passen ook op de Iphone 4S Kan ik namelijk vertellen uit eigen ervaring. Ik heb momenteel 8 verschillende hoesjes voor de Iphone 4S, gewoon omdat ik zo nu en dan een ander hoesje erom heen wil hebben.
[Edit]
R-Mijnten was me voor. Was vergeten de pagina te refreshen.
Dus ik kan gewoon hoesjes aanschaffen voor de Iphone 4 die om de 4s passen en andersom? Ze zijn silicone ook nog is!
Zit wel daadwerkelijk verschil tussen de knoppen van de 4 en de 4S.
de knoppen van de 4s zitten iets lager dan de knoppen van de 4. Dan praat ik met name geluid knoppen.
Citaat van SvenBDus ik kan gewoon hoesjes aanschaffen voor de Iphone 4 die om de 4s passen en andersom? Ze zijn silicone ook nog is!
Als jij siliconen hoesjes hebt die voor de Iphone 4 zijn en het hoesje zit helemaal omringd om de knopjes heen (dus geen ruimte eromheen) dan past hij niet op de Iphone 4S. Voor het gros zijn er alleen maar hoesjes die ruimte om de knopjes heen hebben waardoor ie gewoon op de Iphone 4S past.
De knoppen hebben inderdaad een kwart cm of zelfs minder/meer verschil. Lijkt mij verstandig om gewoon 4S hoesjes te halen i.p.v 4.
Citaat van Malik
Dat was een aanname. 4 Oktober was de Iphone 4S geannounced en 14 Oktober was hij voor het eerst te koop. Het bericht dat jij postte was op 10 Oktober gepost.
Maar zoals ik al heb gezegd, ik heb 9 hoesjes liggen die normaal voor een Iphone 4 zijn maar die perfect passen op mijn Iphone 4S.
er zit verschil tussen de knoppen van iphone 4 en de iphone 4s, ik heb laats een hoesje gekocht voor de 4 en die past niet om mijn 4s heen. dan krijg je dat die knop boven om moeilijk doet en je kan niet bij je tril knop.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!