Skype probleem...

  • Heey allemaal,


    Misschien weten jullie het:P, gister heeft een iemand mijn skype gehackt met 1 of andere programmatje, waarmee hij ook in mijn computer kwam, daarna heb ik skype afgesloten en toen werd ook mijn computer weer veilig.. maar telkens als ik nu op skype ga, kan hij dus weer in mijn computer.


    Hoe los ik dit op? Ik hoor het graag.


    Mvg,
    mentimjojo

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Ah komop man dit is wel zon laage vraag wat kan je doen als je een keylogger hebt ? Je af gaan vragen wat er aan de hand is of een programma zoals HITMAN PRO/CCcleaner enz enz. downloaden en het gewoon verwijderen. Dit is wel zo onodig en dit zie je wel zo onozel vaak gebeuren.

  • Hoe weet je dat nou? heb je al een scan gedaan op evt. virussen? Of met bijv. Malware bytes of norman malware cleaner gescand? Als je zo zeker weet dat je geen keylogger hebt hoef je deze vraag ook niet te stellen?

  • Als iemand je "Skype" account heeft gehacked, krijg je hierdoor geen toegang tot iemands computer.


    Je hebt toch echt iets gedownload, zodat "iemand" toegang tot jou computer heeft verkregen. Zonder een programma, is het ook vrijwel onmogelijk (Niet onmogelijk, maar de kans is echt klein).


    Vervolgends, Waarom zou iemand jou "Skype" of eventueel je computer hacken? zal wel niet zonder reden zijn..

  • Kun je precies beschrijven wat er gebeurt als je inlogt op Skype?


    Want iedereen suggereert hier een keylogger maar dit wijst daar helemaal niet op, want dan zou de persoon altijd toegang hebben tot je pc ook zonder skype, en een keylogger geeft je nog altijd geen toegang tot je pc..


    Het zal eerder een trojan horse zijn, al is het toch raar dat met het sluiten van Skype het probleem verholpen is?


    Daarom wil ik dat je het even duidelijk beschrijft wat er gebeurt, wat je op je scherm ziet, etc.

  • Als Skype opstarten hem in je PC brengt, herinstalleer Skype ?
    Daarnaast, scannen is geen garantie dat er niks is als de scan niks opleverd.
    Zoals ik vaker al zie bij topics hier is dat ik vindt dat mensen ook willen dat ze geholpen worden, want beetje afsnauwen helpt je geen ruk. Als je geen suggesties wil, vraag dan geen hulp.

  • Het is iets met skype, als ik me skype open krijg ik eerst 2 fout meldingen. En daarna kan diegene met een chat die ik niet kan sluiten met me praten en de computer besturen. Als het dan lukt op skype te sluiten is het opgelost. Een trojan horse en keylogger zijn het sowieso niet omdat ik alles al lang gescant hebt en met ccleaner heb gedaan.


    Plus ik heb er aardig veel verstand van omdat mijn vader alles er van weet en ik daar van leer ;). Maar helaas wist me vader het ook niet. En misschien ter informatie, dat ik windows 8 draai ;)

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!