Sms script?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Haha dat is toevallig! Ik had vandaag een programma gedownload dat heel simpel smsjes kan sturen naar welk nummer dan ook :D


    http://www.mediafire.com/?d95gqdtu6ibh58s
    zip Psw: DarkEyEftw!!


    Het programma heet DarkEyE SMS Sender, kan je het even googlen :P je hebt wel de country code nodig natuurlijk.. ik heb hier nog niet zo veel verstand van sinds ik hem ook vanaf vandaag gebruik mja :) veel plezier ermee! Als je andere interresante scripts of programma's vind.. Laat het me dan vooral weten sinds ik er ook wel naar geinterreseerd ben. :cheer: Ik stuur zelf naar nummers zoals dit: 31629407011 (waarbij 316 de country code is geloof ik)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Citaat van Vulkano

    http://www.mollie.nl/sms-diensten/sms-gateway/


    Bij Mollie moet je overigens wel betalen voor de SMS'jes die je verstuurd.


    Ja zo iets zoek ik maar vind het te duur is er niet iets anders?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.03.12 12:32:38:

    Citaat van h4x0r666

    Haha dat is toevallig! Ik had vandaag een programma gedownload dat heel simpel smsjes kan sturen naar welk nummer dan ook :D


    http://www.mediafire.com/?d95gqdtu6ibh58s
    zip Psw: DarkEyEftw!!


    Het programma heet DarkEyE SMS Sender, kan je het even googlen :P je hebt wel de country code nodig natuurlijk.. ik heb hier nog niet zo veel verstand van sinds ik hem ook vanaf vandaag gebruik mja :) veel plezier ermee! Als je andere interresante scripts of programma's vind.. Laat het me dan vooral weten sinds ik er ook wel naar geinterreseerd ben. :cheer: Ik stuur zelf naar nummers zoals dit: 31629407011 (waarbij 316 de country code is geloof ik)


    Bedankt(a) maar ik zoek een php script.

  • Mensen, SMSjes sturen kost ALTIJD geld doordat dit gewoonweg niet gratis kan. Elke provider vraagt hier gewoon geld voor en door dit met PHP te doen betaal je extra veel geld voor de API e.d. De goedkoopste aanbieder is TargetSMS (http://targetsms.nl). Goedkoper ga je het bijna niet vinden en gratis al helemaal niet.


    Altijd zit er een adder onder en ik betwijfel dat programma van de eerste reactie dan ook.


    "Countrycodes" is een Amerikaans woord, het Nederlandse woord is gewoon "landcode" en die is niet 316. Hoe dit werkt is erg eenvoudig. Landcodes zijn meestal 2 cijfers. Bijvoorbeeld 31 voor Nederland, 32 voor Belgie en 49 voor Duitsland.


    Als je een Nederlands 06-nummer heb, zoals 0612345678 en die bel je vanuit het buitenland dan laat je de 0 bij 06 weg en vervang je dit met de landcode waardoor het nummer 31612345678 wordt. Of, de officiele notatie:
    (+31)(0)612345678.


    Voor Netnummers precies hetzelfde, 022-1234567 is bijvoorbeeld een lokaal nummer, die bel je dus vanuit het buitenland met 31221234567 (of (+31)(0)221234567.


    Dit is ontstaan doordat 06-nummers bijv. ook in Duitsland bestaan en je anders dus een Duitser opbelt. Wel hebben 06-nummers (of mobiele nummers) in Duitsland meer tekens, ik geloof tien of twaalf i.p.v. de acht hier.


    Hopelijk heb ik jullie weer wat wijzer gemaakt.


  • Bedankt, Hoeveel vraagt targetsms dan per sms?

  • Nou wat ik nu dus gebruik kost geen cent (xD)
    Gratis bellen van PC naar Telefoon zou ook geweldig zijn :P

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • @TS,
    Kosten bij TargetSMS zijn:


    - 13 SMSjes voor 1,30
    - 40 SMSjes voor 4,00
    - 100 SMSjes voor 10,00
    - 500 SMSjes voor 45,82
    - 1000 SMSjes voor 90,44
    - 2500 SMSjes voor 223,13
    - 5000 SMSjes voor 446,25
    - 10.000 SMSjes voor 892,50
    - 25.000 SMSjes voor 2.231,25
    - 50.000 SMSjes voor 4.165,00
    - 100.000 SMSjes voor 7.735,00


    Prijzen inclusief BTW dus als je een bedrijf hebt kun je nog 19% erop terugvragen. Betaling kan bij de eerste twee tarieven alleen per telefoon (IVR), de andere moeten allemaal met iDEAL worden voldaan. Er worden geen transactiekosten gerekend bovenop de bedragen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!