Partner Game Community

• Beste CP'ers,

Al een lange tijd heb ik mijn eigen Game Community gewild. De concurrentie is echter moordend en het is moeilijk om hogerop de ladder te klimmen in deze genre. Echter wil ik toch een poging wagen, omdat ik toch altijd wel zo'n soort community wou onderhouden.

Met de komst van Sony's nieuwste handheld, de PS Vita, is het misschien ook mogelijk om deze doelgroep aan te trekken als je je sterk richt op deze gaming device. Echter is er een probleem en dat is dat ik momenteel alleen ben.

Daarom ben ik op zoek naar een enthousiaste partner die mij wil hebben met een Game Community op te bouwen. Het domein en host zijn er al en we zullen hoogstwaarschijnlijk te werk gaan met Joomla of Wordpress.

Alles hierboven is een beetje heel globaal allemaal, maar ik wil graag met iemand een uitgebreid plan uitschrijven en proberen het beste ervan te maken met zo'n community. Kom nou niet met reactie's van "het lukt je toch niet", of "waarom zouden de mensen jouw website bezoeken ipv bijvoorbeeld Gamer.nl", want dat weet ik allemaal wel. Ik geloof namelijk niet dat er helemaal geen kans bestaat om groots te worden, het vereist namelijk gewoon genoeg tijd, kennis, werk en inzicht.

Ben jij de persoon die ik zoek? Stuur me dan een PM. Jullie zijn vrij om te reageren in dit topic, maar hou het netjes en ontopic aub.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • I'll keep that in mind ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.02.12 14:12:21:
    Opzet is er inmiddels, nog steeds op zoek naar hulp, nieuwsposters etc. om de site alvast op te vullen.

• Waarom zou iemand samen met jou moeten gaan werken inplaats zelf iets op te starten? Dit is niet bedoeld als commentaar maar meer om je motivatie te peilen. Er zittwn namelijk ook vele nadelen aan het samenwerken rondom een Community i.v.m ideeen en opties.

• Ik zeg niet dat iemand moet, maar ik vraag of iemand wil samenwerken met mij ;). Vervolgens sta je veel sterker met meerdere personen dan dat je zelf iets op zet. Hier hoeven ook geen nadelen aan te zitten, sterker nog, dit kan heel veel voordelen hebben.

Overigens is het topic niet bedoelt voor dat soort reactie's, graag wil ik ontopic reactie's van geïnteresseerden, de rest kan per PM.

• Citaat van Vulkano

Waarom zou iemand samen met jou moeten gaan werken inplaats zelf iets op te starten? Dit is niet bedoeld als commentaar maar meer om je motivatie te peilen. Er zittwn namelijk ook vele nadelen aan het samenwerken rondom een Community i.v.m ideeen en opties.

Neem je alle last lekker op jezelf.
    Hij bied aan samen te werken en zo de werklast te verdelen, daarnaast twee paar handen maken meer werk en er is een meer geleidelijkere groei aangezien vaker kans is dat een van de twee personen tijd heeft voor het project.

• Bedankt voor het aanbod, maar ik wil me gaan richten op de next-gen consoles en handhelds, waaronder de PS3, Xbox 360 en de PS Vita vallen. Wil je hieraan meewerken kan je me altijd PM'en ;).

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.03.12 12:15:17:
    Bump, site is grotendeels af nog een aantal kleine dingen en ik kan officieel van start. Nog steeds op zoek naar hulp, zoals nieuwsposters, promoters etc.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!