Beste CP'ers,
Al een lange tijd heb ik mijn eigen Game Community gewild. De concurrentie is echter moordend en het is moeilijk om hogerop de ladder te klimmen in deze genre. Echter wil ik toch een poging wagen, omdat ik toch altijd wel zo'n soort community wou onderhouden.
Met de komst van Sony's nieuwste handheld, de PS Vita, is het misschien ook mogelijk om deze doelgroep aan te trekken als je je sterk richt op deze gaming device. Echter is er een probleem en dat is dat ik momenteel alleen ben.
Daarom ben ik op zoek naar een enthousiaste partner die mij wil hebben met een Game Community op te bouwen. Het domein en host zijn er al en we zullen hoogstwaarschijnlijk te werk gaan met Joomla of Wordpress.
Alles hierboven is een beetje heel globaal allemaal, maar ik wil graag met iemand een uitgebreid plan uitschrijven en proberen het beste ervan te maken met zo'n community. Kom nou niet met reactie's van "het lukt je toch niet", of "waarom zouden de mensen jouw website bezoeken ipv bijvoorbeeld Gamer.nl", want dat weet ik allemaal wel. Ik geloof namelijk niet dat er helemaal geen kans bestaat om groots te worden, het vereist namelijk gewoon genoeg tijd, kennis, werk en inzicht.
Ben jij de persoon die ik zoek? Stuur me dan een PM. Jullie zijn vrij om te reageren in dit topic, maar hou het netjes en ontopic aub.