opgelicht of..

• beste leden..

vorige week een heel mooi cadeau gekregen van mijn vriendin..

een mooie zilveren zegelring,

ik stap vanmorgen de auto in, en daar was het nogal koud, PATS dikke scheur in mijn ring zonder reden, ik raakte verder niks aan...

ik kijk eens goed, het moest een massief zilveren ring zijn... binnenkant heeft een iets andere kleur dan er om heen, en er zit een keurmerk in.

na een beetje research, moest er 925 staan, maar ik zie 3 rare tekentjes, een ronde, een vierkante en een ovalen..

ik helemaal kwaad vandaag ofcourse..

maarja nu de vraag, kan zilver zomaar breken?8-|

• Ik gok dat meerendeels van de leden hier meer verstand hebben dan webscripten dan over ringen :p

Zilver kan niet zomaar breken lijkt mij.
    Op mijn ring stond wel 925. Alleen bij stoten kwam er een heel klein miniscuul deukje/krasje op.
    Op mijn ring heb ik 2 groeven, die soort van gaan 'roesten'.
    Goed poetsen met zilverpoets en het is weg!
    Mijn ring kwam af bij de juwelier hier in Apeldoorn, kostte geloof ik 90 euro? Lijkt mij dat die echt is!

Tuurlijk kan zilver niet breken, maar als je het zeker wil weten kan je altijd even een juwelier opbellen of langs gaan!
    Of met het bonnetje terug gaan!:cheer:

• ja precies maar toch:)

dus het breekt niet zomaar? is wel een ring van 2.5 gram of 85 euro..

baal er echt van, maar als ik er achter kom dat die ring nep is, dan hebben ze 'stront aan de knikker':)

bedankt:)

• Ga gewoon ten eerste terug naar de juwelier waar je vriendin hem heeft gekocht en leg het ze voor. Jullie komen er samen wel uit, als de juwelier netjes handelt tenminste.

• Beste , topic reageerders.

Dennii, als je goed leest zegt hij dat hij die heeft gekregen van zijn vriendin.
    Dan zou hij aan zijn vriendin moeten vragen of dat aan haar is verteld. Maar alsnog zou ik gewoon even naar de juwelier toegaan en je verhaal vertellen.

Groeten D.schaafsma.

Processor : Amd Phenom II X6 1100T Black edition.
    Geheugen : 8Gb 2000 MHZ Corsair.
    Moederbord: Crosshair IV Extreme.
    Ssd : 480 Gb agility 3.
    videokaart: Radeon hd 6970
    Pc score: 7.8 - 7.9

• Als het echt zilver moet zijn kan dit niet zomaar breken. Zilver is een redelijk sterke stof die niet van 1 stootje breekt. Vaak worden ringen/kettingen goedkoper gemaakt en stoppen ze andere stoffen er bij in die wel snel breken. Het product is niet redelijk dus gewoon terug gaan en je hebt recht op een nieuw deugdelijk product

Groeten GERBEN

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!