Posts by D-Schaafsma

    Beste leden van criminalspoint.


    Ik ben bezig met een klein stukje html 5 !


    Aleen nu krijg ik die menu's maar niet onder elkaar .


    html5 !





    CSS3 !!!


    Ik ken een beetje html vroeger wat geleerd van een vriend die me liet zien hoe je iets in html maakt :) Voor de rest heb ik zelf geleerd en ken ik nu ongeveer bijna alles wel van normaal html, maar ik weet niets van css3 dus vandaar had ik 2 dagen geleden even wat mooie boeken besteld !


    Edit:


    Het spijt mij om te zeggen maar heren ik moet werken , ik kan pas vanavond laat rond 1 uur weer reageeren.


    Ondertussen had ik nog 1 vraag ik had gehoord over MYSQLI en JQUERY, dit wil ik later er ook nog wel bij leren maar wat houden deze 2 precies in en is het sneller / beter ?

    Kunt u eens een test advertentie maken zodat ik kan zien hoe dat eruit komt te zien dan ? En u heeft 100 bezoekers van dutchleader neem ik aan of een andere simpele form van promotie ? Graag even statistieken posten dan ben ik wel geintreseerd .

    Beste Starohosting,


    Is het een forum software ?, En ik vind het totaal niet biezonder.
    Het oogt wat op een simpel forum , wat nog wel een compleete makover kan gebruiken.


    Voor hoeveel verkocht u nou een linctie ?


    Groeten Dave Schaafsma.

    Hallo,


    Verwacht je nou van ons dat wij je zo kunnen helpen ?
    Wat moeten wij hieruit kunnen zien kunt u teminste het php scriptje posten, en de site waar de error komt met test account enz , dan kunnen we pas helpen hier vanuit kunnen we niks.



    Groeten D-schaafsma.

    Hallo.


    Beste TS, Mijn vader zit in de scooterbranche en heeft extreem veel tuning onderdelen onderandere informatie erover.
    Wij weten alles over hoe een scooter maximaal is getuned en wij beschikken ook over renders / foto's van deze onderdelen.


    Mocht er nou iemand een designer van hier bijvoorbeeld nog een render van een scooter kunnen gebruiken, Of een onderdeel waar u een foto van nodig heeft kunt u mij altijd contacteren.


    Voor een gering bedrag kunnen wij foto's maken en wat statistieken van bepaalde onderdelen geven.



    http://www.partsforyou.nl << Hier de website.


    Groeten Dave Schaafsma.

    Beste , topic reageerders.


    Dennii, als je goed leest zegt hij dat hij die heeft gekregen van zijn vriendin.
    Dan zou hij aan zijn vriendin moeten vragen of dat aan haar is verteld. Maar alsnog zou ik gewoon even naar de juwelier toegaan en je verhaal vertellen.


    Groeten D.schaafsma.

    Fitim, Dat zou te mooi voor woorden zijn maar laten we eerst maar eens even kijken of je het nog hebt.


    Krijg geen antwoord meer , was dit nou voor de post's of probeer je me nou serieus te helpen ik zie u wel vaker wat vreemd reageeren.



    Groeten D-Schaafsma.

    -KNIP-


    Er word een compleet nieuwe source gemaakt met een mooie layout erbij, dit soort sources vind je niet op google :)


    GESLOTEN heb een contract :slotje:![/b]

    Beste , mentimojojo.


    Als ik het spel ga verkopen dan vraag ik dit uiteraard eerst aan de mijnmaffia crew, Het is eigenlijks een beetje onzinnig om zo te reageeren.
    Het gaat niet om de post's toch ? ^o)


    Groeten D.Schaafsma. ( PS :slotje: , Heb nu wel een mooi promotie team !)

    Hmm , ja ik denk ook dat hij adwords bedoeld.
    Wat is nou het beste voor mij om te doen , deze site gewoon weer te verkopen of echt er mee doorgaan.


    Met de juiste inspiratie kan deze site nog wel rond de 50 euro gaan opleveren.


    Of er moet iemand zijn die voor de helft van de maandelijkse opbrengst, aan de slag wilt.


    Hopelijk krijg ik een antwoord snel !