Hii CP'ers,
Iemand die ik ken wil 'n webshop beginnen. Maar in welke producten ligt nu tegenwoordig, ik ben benieuwd!
Groetjes,
SvenB
Hii CP'ers,
Iemand die ik ken wil 'n webshop beginnen. Maar in welke producten ligt nu tegenwoordig, ik ben benieuwd!
Groetjes,
SvenB
'Maar in welke producten ligt nu tegenwoordig..'
Ik snap je vraag niet helemaal?
Dat is nou wat een ondernemer is, zelf nieuwe produccten ontdekken.
Als er iemand weet wat de zwarte gat op de markt ligt zal hij je dit niet vrijgeven.
"zwarte gat" zal er sowieso niet zijn...
@TS,
Niemand zal je natuurlijk (gratis) een goede tip geven. Kijk anders eens op higherlevel en Google Adwords. Misschien helpt dat je een beetje.
Ik weet waar de gat in de markt licht. Maar het is mijn idee, en helaas vermeld ik het niet voordat mijn project online is.
ik zou zeggen, je eigen software.
ik ben bezig met een soort van adobe photoshop
die zou achter 2 jaar af moeten zijn
vooral java, hoezo?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.12 23:07:58:
En, als je wilt zal ik al een voorproefje uploaden achter 2 maanden!
Oké, stuur maar een PB voor we het hele topic vol spammen :p
Wat bedoelt hij met;
CitaatMaar in welke producten ligt nu tegenwoordig
??
Als je bedoelt wat hij zou kunnen verkopen, kan je beter wat money making books downloaden ofzo :p daar staat er een heleboel over in helpt je vriend vast goed op weg denk ik zo :cheer:
Citaat van h4x0r666Wat bedoelt hij met;
??
Als je bedoelt wat hij zou kunnen verkopen, kan je beter wat money making books downloaden ofzo :p daar staat er een heleboel over inhelpt je vriend vast goed op weg denk ik zo :cheer:
In Money making books zit weinig handel, inhoud slaat ook vaak nergens op en is zonde van je geld.
Met de handel in adapters / oortjes van Apple uit China pak je leuke winstmarges.
Citaat van L.GrootSkyNet,
Dan kan je wel weer aangeklaagd worden wegens patenten schending plus het grote gros is kwalitatief niet zo goed en dus verkoop je dan troep..
Je kan toch gewoon goedkoop inkopen en een klein extratje erboven op doen bij het verkopen ervan? zodat je winst maakt :p de bedrag blijft laag.. dus over kwaliteit mogen ze niet echt klagen als er toch wordt aangegeven dat het niet orginelen zijn?|-)
Bij een Nederlandse dropshipper kost een paar originele oordopjes 8 euro. Dus om ze voor 10 euro te verkopen dan is mooi...
Citaat van L.GrootSkyNet,
Dan kan je wel weer aangeklaagd worden wegens patenten schending plus het grote gros is kwalitatief niet zo goed en dus verkoop je dan troep..
Kwaliteit valt reuze mee, in principe ben je alleen illegaal bezig als je de naam 'apple' erbij vernoemt. Maar de markt zit er vol mee, bekijk marktplaats maar eens.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!