http://www.nu.nl/internet/2725…pirate-bay-blokkeren.html
Ik ben heel blij om te zien dat de providers geen censuur accepteren op dit niveau!
http://www.nu.nl/internet/2725…pirate-bay-blokkeren.html
Ik ben heel blij om te zien dat de providers geen censuur accepteren op dit niveau!
Tuurlijk accepteren ze het niet :P, het is internet censuur zoals je zelf al zegt, en het zorgt ervoor dat brein en andere instanties onze vrijheid van het internet afnemen.
We leven niet in china.
BREIN moet dringend eens een koekje van eigen deeg krijgen zoals de mannen van neveneffecten met het programma Basta indertijd gedaan hebben met sabam
Kan er met Ziggo ook nog steeds op.
Ik kan er ook nog op (Telfort / KPN) maar wie weet hoe lang dat nog duurt...
knip
1 Februari 2012 Gaat TPB bij XS4ALL + Ziggo op zwart.
Omdat ze het toch moeten doorvoeren omdat ze in hoger beroep zijn gegaan ze zijn nu al bezig met een filter aan het maken.
En ik ben benieuwd wat die filter de komende jaren gaat doen...
als ze nou geld inzamelen ofsow zodat TPB niet geblokkeerd hoeft te worden? kan dat?
zou je denken?
Nee als een rechter het bepaald zal het ook wel gebeuren ;). Ben benieuwd wat er in hoger beroep uit komt nu de 2de kamer zichzelf er ook mee gaat bemoeien.
houden zo niet blokken als dit stichting brein lukt gaan ze met nog meer van zulke belachelijke verzoeken komen. ze moeten stichting brein afsluiten van internet is dat gezeur er ook niet meer. maar zoals eerder genoemd ben ook ik erg benieuwd wat de uitspraak zal zijn na het hoger beroep.
Telenet is niet van plan TPB te blokeren.
Waarom blokeren?
Net zoals EERST, vinden ze toch weer een uitweg
Thepiratebay.org is dood :p
toen hadden ze depiraatbaai.be gemaakt :p en die werkt nog steeds?
De reden daarvan is dat de .be niet strafbaar is, het is een mirror en linkt alleen door naar de site, als ze die mirror blokkeren dan is de wetgeving in fout omdat er geen copyrighten op de .be domein liggen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!