CP voorstel

• Zoals ik uit alle reacties vernomen heb word er veel gepraat over het verwijderen van download / scripts / artikelen.

Hier ben ik het wel mee eens maar als alles gewoon verweijderd word kwa downloads / artikelen / scripts.
    En dan gewoon vanaf 0 beginnen zeg maar.
    en dat als er iets toegevoegd word er grondig na gekeken word door de crew zodat het een echte toevoeging is.

Verder bedacht ik me net dat er ook wel veel met design gedaan word enzovoord.

Miss een idee om een gedeelte 'tutorials' toe te voegen met de volgende sectoren: HTML, CSS, JAVASCRIPT, PHP , DESIGN.
    en dan die sectoren weer in delen in beginner / gemiddeld/ expert.
    Zodat iedereen dingen kan leren.

Verder het forum is opzich niets miss mee maar zelf vind ik dat er te veel dingen samen gevoegt worden.
    En dat vind ik zelf best irritant.
    Waarom niet gewoon css / html / php / javascript etc etc gewoon allemaal apart houden zodat het wat cleaner is en makkelijke door zoeken.

This denk niet echt een toevoeging voor meer activiteit.
    Maar meer smileys toevoegen of andere smileys.

Speciale CP contesten houden 1x in de maand iets ofzo om cp te helpen dus bijvoorbeeld:
    December 2011 is dan een contest: Bedenk een unieke optie om cp actiever te maken.
    Dan gaan dus de mensies op het forum actief een idee bedenken / uitwerken. En dan kan daar weer iets mee gedaan worden

Ik weet dat jullie bezig zijn met een nieuwe versie van cp.
    Maar is het daar mogelijk de layout in verschillende kleuren in te stellen?
    Miss is het ook wel handig dat de gebruiker cp zelf kan in stellen. Dus zeg maar
    Een soort eigen indeling kan geven.

Verder weet ik niet echt iets op dit moment

• Dein inderdaad daarom dat ik het ook bedacht :) nu is alles gewoon op elkaar gepropt en schrikt het de gebruikers ook wel af denk.. Aangezien der veel aan geirriteerd word.

Ook de markt vind ik dat opzich anders ingedeelt moet worden aangezien der van alles verkocht word maar dat zit allemaal bij elkaar. dus bijvoorbeeld

Maffia sources:
    Maffia scripts:
    Maffia layouts:

en dan ook weer bijvorbeeld

Bedrijf sources:
    Bedrijf scripts:
    Bedrijf layouts:

enzovoord zodat dit ook netjes gescheiden is en overzichtelijker.

Verder irriteer ik me zelf wel behoorlijk aan de content. In mijn ogen vind ik het een beetje "small" dan heb ik een standaard laptop scherm maar toch is er maar 2/3 gevult en de rest is grijs voor de achter grond..

• @Dein

Jah maar wanneer is die versie 5 der?
    Hoe ziet die layout der uit miss is het wel zelfde content.

Als we daar niets van weten kunnen we ook geen feedback geven dus dan blijft cp miss wel onactief...

• miss is het een idee voor cp om de v5 "demo" online te hebben zodat de leden feedback kunnen geven der voor en dus meteen vanaf daar gewoon alle puntjes op de i zetten voor activiteit van cp :)

• arendjee dat is geen goed idee, heb liever dat het een verrassing blijft dan als ze ons al een preview zouden geven ;). Misschien zijn ze ook nog niet zover dat een demo account al mogelijk is,..

Dit topic gaat over v4 niet v5 trouwens.

• We hebben het laatste jaar geen enkele deadline gegeven voor de v5.
    De reden dat het maar niet vooruitgaat, is omdat we al 2x van framework zijn veranderd.
    Nu zitten we op een framework, heeft de maker ervan weer een nieuwe versie uitgebracht, waarbij het moeilijk is te migreren naar de nieuwe versie.
    Begin wat gefrustreerd ermee te geraken.
    Bovendien is die site nog zo basis, dat ik zelf gefrustreerd geraak, echt alles eraan moet worden geoptimaliseerd en aangepast.
    Heb 2 weken geleden een heel weekend gewerkt aan het inloggen systeem, maar nog ben ik niet tevreden...
    Zonder extra hulp zie ik het niet zitten om snel een v5 te leveren.
    Daarom dat ik nu voorlopig de v4 zo hard aanpak, gaat veel makkelijker en sneller vooruit.
    Bovendien is onze huidige source niet zo slecht en vooral heel sterk geoptimaliseerd voor grotere aantallen bezoekers...
    Is wel niet met classes, maar gebruikt wel goed zijn functies...

We zien wel, als er iemand van jullie tijd heeft en zin heeft om mee een duwtje te geven aan de v5: graag.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
    De plannen zijn er, nu nog de uitvoering. :p

• Over welke framework spreek je dan?

Persoonlijk zou ik zoiets uitbesteden aan mensen die ervoor betaald worden dan is de motivatie veel hoger en meer kans tot slagen.

Ik zou graag meehelpen, maar ga binnenkort zelf een community scripten in een framework, helaas.

Deze versie is zeker niet slecht, maar de layout is zo smal en het lettertype mag ook iets groter, vind het soms slecht leesbaar, zeker als je een dagje achter de computer zit.

• Ben het volkomen met dein eens.

Maar kan der niet een nieuwe layout voor deze versie gedaan worden zodat de content breder is en het lettertype zoals Dein zei. En dan een nieuwe frissere style mee geven aan cp. Denk dat er dan zoiezo wel meer mensen op het forum komen en dan langzaam aan De versie 4 te update naar versie 5

this maar een idee weet niet of het mogelijk is enzovoord

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!