CP voorstel

  • Jullie richtlijnen zijn sowieso al heel erg raar.
    Waarom is tbforum en sitedeals enzo dan wel toegestaan want die zijn toch ook concurrentie ?


    Tevens vind ik L.groot zijn uitspraak ver onder de maat, je bent hier als voorbeeld en dit noem ik nou niet bepaald een voorbeeld.


    Denk dat er wel weer een reactie verwijdering komt want dat is hier blijkbaar toch normaal zodra ze zich aangevallen voelen.


    @BrokenTrack
    Van dat gezicht komen ze nooit meer af, criminalspoint is begonnen als gratis hulp dus dit raken ze na 6 jaar echt niet zomaar kwijt.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • L.Groot,


    Ik hoop dat je begrijpt dat dit wel heel kinderachtig wordt?


    Reclame maken is een. Maar wat is er mis mee om het te vergelijken? Om het te bespreken? Zo kun je zien wat CP mogelijk mist. Werkt enkel ten voordele dus.


    Verder is je laatste zin in de eerste alinea niet correct Nederlands...


    Een mening kan als kritiek gezien worden. Net zoals tips. Gaan we dus nu (weer?) de vrijheid beperken tot kinderlijk niveau?


    Ik heb al eerder aangegeven als feedback dat dit tot in nogal hoge mate wordt doorgevoerd wat zover ik kan zien niet ten voordele werkt. Als ik mij niet vergis werd er gezegt dat het besproken en etc zou worden.


    Tot zover heb ik nog niks gezien.


    Dus, hier nog een voorstel. Zie het niet als iets negatiefs. Zie het als iemand die probeert te helpen.


    Pas de regelgeving en de normen en waarden aan op CP.

  • Waarom zou ik niet 100% achter Koen staan? Ik had een idee topic en daar heeft hij toch al enkele verbeteringen van toegevoegd, meer kan ik van hem toch niet vragen ofwel? Hij doet zijn best als eigenaar.


    Verder spendeert hij zijn geld en tijd in CP terwijl hij er niet veel voor terugkrijgt. Staat daar eigenlijk wel eens iemand bij stil?


    Lodewijk zie ik niet zoveel posten of online. Hij mag trouwens niet vergeten dat het ook dankzij mij is dat hij ooit bij de crew is gekomen.

  • Ik stel een puntensysteem voor!
    Dat mensen punten kunnen verdienen door artikels,scripts,downloads toe te voegen.
    Bij Categorieën: hulp php,mysql beste antwoord +1.


    En die punten kun je inwisselen voor Gratis .nl domein(1000)
    V.I.P(100) leuke extra`s dan.
    Dit zal actiefheid flink omhoog duwen (Nederlanders zijn echte spaarders).:cheer:

  • Niet als censuur bedoeld, maar heb even wat ruzie makende reacties verwijderd, voor mijn reactie.
    Ruzie kan men privé uitvechten, ipv hier.


    Ik ben gerust bereid om te investeren in CP.
    Als een punten systeem met gratis domein als beloning werkt, dan wil ik hierin wel investeren.
    Maar zo iets had ik vroeger in webscripters en daar werkte het niet :-p
    Daar hadden we zeer veel, user ratings, quality tests, beloningen in geld als je bijdroeg, topic tracker, ...
    Allemaal dingen die de site te ingewikkeld maakten en waardoor veel mensen afhaakten.
    Wat ik zie is dat je niet te veel mag willen ook niet, een basis site werkt meestal het beste ;)
    Maar vind bovenstaande zelf allemaal wel nuttig...
    Dat is jammer genoeg de tegenstelling.


    Ik wil wel adverteren in Google, maar wil eerst de site beter hebben.


    En wat betreft de leeftijd: uit een enquete een jaar geleden bleek dat de gemiddelde leeftijd 17 was...
    De jongere mensen zijn al wel ff weg en blijven meestal niet lang.
    Zeggen dat hier veel noobs zitten is wat mij betreft ook overdreven. Noobs vallen gewoon meer op.
    Zet 5 slimme mensen en 1 noob, iedereen gaat de noob onthouden en niet de slimme mensen zien.
    Iedereen die in dit topic heeft gereageerd, hoort wat mij betreft tot de slimme en al iets oudere mensen. Zie niet echt noobs reageren... :p


    Nog suggesties hoe de site te verbeteren?
    Hoe kunnen we bv best het punten systeem doen etc etc.
    Bedankt!


    Ps: ik ga zeker kijken naar het rapporteren van downloads etc.
    Ik lees hier dat dit niet bestaat of zou werken, dus kijk er naar.
    Als het wel werkt, lees je er niets over, zoniet post ik er wss zeer snel een nieuwsbericht over dat dit werd gemaakt of gefixed. :p

  • Je ziet dat het forum actief is geworden door
    Berichten: 2085
    Je moeten zorgen dat het nu Punten: 2085 gaat worden.
    Voor elke post krijg je 0,1 punt.
    Voor elke download,script,artikel 1punt.


    En dan doe je marktplaats min. 50 punten zodat je enkel actieve leden hebt en voorkomt ook spammen.
    Verder moet er dan een CP Shop komen waar je met je punten iets kunt kopen zoals E-book,V.I.P(excl. smileys),Kortingcodes,Betaalde Downloads.& miss wel dingen van leden.
    Je noemt het Points en maakt Top100 Points.
    Iedereen wilt dan in die top100 maar als je iets koopt ga je uit de top100 dit stimuleert dan wel een beetje:cheer:

  • Joshua,


    Precies, zo dacht ik er ook over. Daarnaast krijg je dan mensen die gaan spammen als er geen teamleden online zijn (gewoon reacties plaatsen met een paar tekens erin of onzin tekst) waardoor ze dus punten krijgen en dan snel een domein of wat kopen. Voordat wij alles weer hebben weggehaald zijn wij ook weer een paar dagen bezig en dat is dus onbegonnen werk.


    Ik zeg nee maar bij deze een poll waarop je je stem kunt uitbrengen:


    Moet er volgens jou een punten systeem komen op CP?
    - Ja
    - Nee


    Tussenstand:

  • Sowieso zou het triest zijn om je leden actief te maken dmv beloningen, als je zo'n plan opvolgt dan moet je ook niet zeuren over het niveau. Nog even een toevoeging: er word de laatste tijd niet goed gemodereerd, ik zie een topic dat dicht moet nu al 13 uur open staan mét aanwezigheid van moderators. Geld niet alleen voor het moderator werk overigens, ook ander werk word niet uitgevoerd.

  • Een puntensysteem maakt het misschien wel actiever maar dit zal vooral spam zijn om snel iets te kunnen kopen uit de shop. Denk niet dat dat een meer waarde toevoegt.


    Verder is het zo dat we juist mensen moeten lokken die echt wel interessante vragen, topics, of posts hebben, en niet elke dag scripts posten die ooit in 2004 gemaakt zijn.


    Ik dacht hier dan meer aan, dat CP een beetje afstand moet doen van criminals games, en zich meer moet richten op webmasters in het algemeen, dus hier ook nieuwe categorieën voor moet maken, het aanbod is misschien niet groot genoeg, artikelen moeten juist het niveau bepalen, een artikel dat goed geschreven is trekt meer bezoekers en ook leden die daar dan uit leren en zo misschien bijdragen.


    Gewoon een beetje afstand doen van criminals spellen, daarmee bedoel ik dan, gewoon alle criminals vragen in één categorie en misschien sub-categorieën en that's it.


    Denk dat zoiets eerder de richting is die wij moeten inslaan.

  • Waar webmaster staat die zou ik vervangen met script,artikelen en downloads (die dus samen worden weergeven) in een lijst van 5 items.


    Ik bedoel heel het crimes gebeuren apart, dus niet meer post van crimescripts in php/mysql maar onder de categorie Crime hulp (of iets dergelijks).


    Veel 'webmasters' willen niets te maken hebben met crimegames en als je dat gaat scheiden van elkaar dan komen er misschien terug mensen op af met vragen over hun script (dat meestal wel zelf gescript is dan).


  • Dat is inderdaad een van de punten die is besproken op de teammeeting. We hebben allemaal 'huiswerk' gekregen en gaan met de volgende teammeeting verder over dat onderwerp discussieren.


    Een poos geleden heb ik beloofd een aantal artikelen te plaatsen, dit zal ik nu direct gaan waarmaken.
    Totaal heb ik al 9 artikelen geplaatst en daar komen er vandaag 6 bij.


    Mocht er commentaar/kritiek/vragen zijn over een crewlid in welke rang dan ook. Kom alsjeblieft naar me toe.
    Kijken we samen naar het probleem en zorg ik ervoor dat het word opgelost! Dat beloof ik.


    Verder is Lodewijk veel actief maar vooral op de achtergrond.
    Dat is dan ook een reden waarom Lodewijk nu weinig actief is op het forum.


    Nogmaals: Als er iets is wat je kwijt wil, meld het!
    Het kan bij mij, maar ook bij Willem/Rick/Lodewijk/Stefan en Koen.


    :cheer:

  • Zo hoort het! Als iedereen zijn steentje bijdraagt kunnen we van CP terug een leuke plaats maken.


    Ik ben zelf ook even bezig, post later wel als het af is ;).


    Ik ga binnenkort aan de slag met een volledige HTML & CSS cursus van beginner tot advanced. jQuery ga ik ook nog een artikel over schrijven in de toekomst, en web development in het algemeen.


    :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!