berichtenbalk fout

• Hallo ik heb een berichten balk script maar hier zit een fout in weet jullie wat die fout is
    het is een install.php script

fout melding is

Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/....../domains/......../public_html/berichtenbalk/install.php on line 146

of als iemand de config file kan schrijven dan is het ook opgelost
    maar ik weet ni wat er in moet staan

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • In dit stuk klopt iets niet!

PHP
    $cConnect['host'] = '" . $_POST['mysql_host'] . "'; 
     $cConnect['user'] = '" . $_POST['mysql_user'] . "'; 
     $cConnect['pass'] = '" . $_POST['mysql_pass'] . "'; 
     $cConnect['db'] = '" . $_POST['mysql_db'] . "'; 

@mysql_connect ( $cConnect['host'] , $cConnect['user'] , $cConnect['pass'] ) or die ( 'Kon niet verbinden met MySQL.' ) ;
          @mysql_select_db ( $cConnect['db'] ) or die ( 'Kon niet verbinden met de DataBase.' ) ;

• Dit stuk is helemaal fout aangezien het allemaal rood is in jou script en dit heeft te maken met de " " tekens.

• Dat is juist goed. Het is de bedoeling om die string mee te geven aan een functie die die string naar config.php schrijft.
    Als je dat stuk nou kopieert en zelf in config.php en de $_POST variabelen zelf invult dan hoort het te werken.

• Ik ga dit dan maar nog een keer zeggen: regels 132 tot en met 154 horen een string (rood) te zijn.
    Wat niet de bedoeling is dat je dubbele quotes gebruikt terwijl je niet ge?scapte $ in de tekst gebruikt.

• En in je database plaats je :

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!