Gratis PC onderhoud ?

  • Soort werkzaamheden:
    Ik wil me graag aanbieden om andere hun PC/Laptop na te kijken op Mailware,Rommel,Virussen,Problemen,etc..
    Verder update ik de Drivers / Software. Dit verhelpt vaak dat uw muziek(geluid) het weer doet!
    Ik wil dit gaan doen met: http://www.teamviewer.com/nl/products/benefits.aspx
    Dit dient u te downloaden zodat ik op uw pc kan bedienen, U kunt meekijken en op elke gewenst zelf afbreken!
    Ik geef om uw Privacy / Zakelijkebestanden en zal me daar dus niks van aantrekken en als 'niet hier' beschouwen.
    Ik zorg dat na afloop dat uw PC 100% veilig is, Schoon & weer uitermate snel werkt. En dat alles Opgeruimd en Up-todate is zodat uw pc weer jaren mee kan!


    Deadline: Het zal 1-10 uur gaan duren dit verschilt per gebruiker.
    Voorbeelden: Mijn pc en van tientallen kennissen die ik heb geholpen en nu 100x snellere pc hebben gekregen!


    Indien u interesse heeft kunt u PM sturen met uw MSN / Skype!

  • Wat maakt jou diensten zo functioneel?
    Om je zelf werk te besparen en je *klanten* sneller ter dienst te kunnen zijn, zal je beter een handleiding/artikel kunnen schrijven over het optimalisen van de pc?


    Malware, spyware, virussen en internet resten verwijderen is bijvoorbeeld een ding wat elke klant zal kunnen met het juiste advies voor programma's? (MalwareBytes, SuperAntiSpyware, eigen virusscanner, Ccleaner)


    Het verwijderen van overbodige programma's is iets wat iedereen gewoon dagelijks zal kunnen doen, als je iets installeert, het bevalt je niet, of je gebruikt het niet meer, zou de *klant* dit ook zelf direct kunnen verwijderen. (het enige wat je de zal kunnen doen is advies geven over wat ze niet zomaar kunnen verwijderen, zoals windows en driver onderdelen).


    Software/drivers updaten, windows update bij windows update ten eerste al automatisch de drivers dus dit is iets wat tegenwoordig, bijna tot niet nodig is? Verder is windows update aanzetten ook niet zo moeilijk om zelf te doen? Ze moeten zoals vaker gezegt, alleen even weten waar het zit? (start -> Alle programma's -> Windows update en/of start -> confugratie scherm -> systeem -> (LINKS) windows update?


    Het enige waar je dan eigenlijk voor over zal kunnen blijven is het aanpassen van de opstart procedure en de meedraaiende service's? (MSCONFIG), als de *klant* geen benul van computers heeft is het niet verstandig zelf dingen aan en uit te gaan zetten via de MSCONFIG, maar wel mogelijk, het enige waar ze op moeten letten is dat ze geen windows onderdelen uitschakelen + virusscanners etc..



    ** Dit is geen afkraak reactie op je werk hoor, voor vele mensen is het zeer handig als iemand anders remote een aantal computer problemen voor je zal kunnen oplossen, maar ik denk zelf dat je doormiddel van een goed artikel mensen sneller zal kunnen helpen en de zelfde dankbaarheid getoond zal worden. **

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • R.Jipping:
    Ik ruim mensen hun bureaublad op en installeer fences.
    Update hun software / drivers.
    Gebruik veel betere software dan CCleaner.
    Zorg dat ze goede firewall/antivirus/bescherming hebben.
    Geeft tips/advies.


    Ik kan wel een artikel schrijven, Maar daar zijn er al 100e van ik help liever gratis de mensen.
    Aangezien bedrijven 100e euros vragen voor drivers/pc problemen.
    Terwijl het 5min werk is ( of soms 50min.)

  • ik weet niet of jij weet hoe ik het kan fixen xD maar ik heb all een hele tijd een probleem met me msn messenger, deze error krijg ik als ik msn wil gebruiken :,(


    C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe


    De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is.
    Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toepassing voor meer informatie.


    (waar ik dus niks aan heb-.-) .. ik zou het graag weer willen gebruiken dus als je me daar mee zou kunnen helpen zou het leuk zijn (xD) pm me maar.:$

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!