Function eregi foutmelding

• Beste leden,

Ik heb net een source gekocht en probeer deze online te zetten,
    maar ik krijg dit melding :

PHP
    Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/*********/domains/********/public_html/includes/_mysql_connection.php on line 92

Wie zou mij willen helpen aub.

Willem: topic titel iets duidelijker gemaakt

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

• Dit is het script waar het fout gaat

• Brokentrack dat heb ik al gedaan toch bedankt:D
    daarvoor had ik 100 van die dingen maar toen ik dat gebruikte was maar 1 error over gebleven

PHP
    Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: unmatched parentheses at offset 0 in /home/********/domains/*******/public_html/includes/_mysql_connection.php on line 92

Dit is de error.

en hoe bedoel je Puntje eraf bij PHP @ profiel?

• cwcw,

Hiermee bedoeld hij dat je jezelf hoger inschat dan je eigenlijk bent qua vaardigheden, dit is een 3/5 bij PHP niet waard, aldus BrokenTrack.

Jouw hoster heeft (heel slim en goed van ze trouwens) PHP geüpdated naar een nieuwere versie, waarin ereg(i) eruit is gehaald. Dit omdat preg_* sneller is en minder fouten bevat.

Bij preg werkt het e.e.a. anders, zie onderstaande pagina voor meer informatie.
    http://objectmix.com/php/49891…ce-between-ereg-preg.html

Succes ermee.

• Nu heb ik dit

en dit is de error

PHP
    Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: unmatched parentheses at offset 0 in /home/********/domains/*******/public_html/includes/_mysql_connection.php on line 92
  • Citaat van F.Ajeti

Crimeclub is dit trouwens valt gratis te downloaden op 2shared

Dit soort reacties moeten echt stoppen. Als mensen maar een deel code zien waar hun van denken dat het crimeclub is gaan ze dit altijd weer gelijk posten. Ik zelf gebruik ook een groot deel van deze code, en die is toch echt niet afkomstig van een crimeclub source of dergelijke.

Wat proberen jullie hier toch mee te zeggen? Je bent een faal als je crimeclub gebruikt? Dus niet, ik heb zelf een aardig tijdje aan een crimeclub gescript en het heeft ervoor gezorgd dat ik meer van PHP begrijpt.

OT: Staat of stond deze anti mysql injectie niet bij de CP downloads? Het komt me namelijk bekent voor, ik gebruik hem namelijk ook en de mijne is van CP afkomstig, en bij mij werkt hij gewoon. Ik kan hem anders hier posten als je dat wilt?

• 1) je kunt beter stripos() gebruiken als je niet gebruikt maakt van regex
    2) verwijder dat script, het is gevoelig voor SQL injectie
    3) ga je source goed beveiligen en alle user input die je in de database gaat zetten haal je door mysql_real_escape_string()

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!