ik vind het klote koop dan niet zo een site er zullen veel crime sites kapot gaan door deze aktie tegen over die kvk hebben !(h)

Einde wallie
-
-
-
Koen, dit is al heel wat langer bekend, en is al ter sprake geweest.
-
Het is vervelend maar zie ook de toekomst in. PSC is al erg bekend in het buitenland. Ik heb vrienden in Duitsland zitten die Wallie niet eens kenden, zij betaalden puur met PSC en dan wonen ze nog iets ten zuiden van Oberhausen (dicht bij de NL grens).
Voor uitbreiding naar het buitenland is dit dus super.
Daarnaast gaat Mollie PSC aanbieden en voor zover ik van de Support vernomen heb is hier geen KvK nummer voor benodigd. Er is geen integreer datum bekend, verwacht wordt 1 december of eerder.
Zie: http://www.mollie.nl/bedrijf/n…genomen-door-paysafecard/
-
Ik heb paysafecard ook gecontacteerd, hopelijk kunnen we een soortgelijk contract krijgen als vroeger, zodat betalingen toch door kunnen blijven lopen.
-
okee en kunnen me leden dan gewoon betaalen ipv wallie en hoe kom je aan een betaal script van psc voor je game?(h)
-
Mollie gaat denk ik wel een api maken en daarna targetpay.
-
Targetpay loopt altijd achter ;).
Ik hou het bij Mollie, mede omdat Wallie daar ook loopt momenteel.
De API van Mollie is als het goed is voor 1 december beschikbaar (integreer datum), dus laten we het hopen :).De transactiekosten zijn volgens mij lager. PSC vraagt 15% dacht ik, dus misschien dat ook Mollie zijn tarieven verlaagd naar 17,5% (Wallie eerst 20%) net als TargetPay bij Wallie momenteel.
-
Paysafecard is super handig en veilig, 1 van de betere providers waar geen fraude plaats vindt.
Je kan er password online op je voucher zetten, API toevoegen aan websites zoals hier om je PSC saldo op te laden voor o.a. advertentie te gebruiken etc.
Op veel locaties kan je het verkrijgen en ik koop ze zelf via iDEAL online.
-
-
Jap, typ je postcode in op hun site of koop gemakkelijk online via iDEAL of andere mogelijkheden, interesse in de link, dan kan ik hem geven, je krijgt meteen direct de paysavecard als SCAN formaat van de bon
Zo kan je altijd terugvorderen indien de kaart wordt gestolen van je!
Ukash is een soortgelijke middel en die werkt ook perfect!
-
paysafe sucks.
aleen voor bedrijven en veels te duur en haken en ogen aan.
helaas niet bruikbaar voor de gewoone shop voor lol en spellen.
gameover wallie en game over voor het betalingsysteem voor jongeren.
ze maken reclame met voor op game site's maar 99% van de gamesite willen het niet en hebben het niet.
maar 3.500 sites over heel de wereld wallie had al 5 keer zoveel alleen al in nederland.
gewoon opzouten met die paysafe. -
-
dit is erg kud ik verdiende goed via wallie :((
-
klopt, PaySafeCard is alleen te gebruiken met een kamer van koophandel nummer. Net als Ideal. das wel jammer voor de mensen die bezig zijn met een hobby want wordt steeds moeilijker om je kosten er uit te halen. helaas...
-
kuwt ik heb nog een wallie van zoon 5 euro.. iemand nodig?
-
Einde wallie,
Das prachtig,maar ik kan nu niet meer in mijn account komen???
Het saldo wat er nog op staat wilde ik over gaan schrijven maar je kan volgens mij niet meer op je account komen?Heeft iemand de zelfde problemen, en er een oplossing voor?
Cheers
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!