Waarde + wat doen?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik denk ook dat hij ongeveer met alle rechten zoon 200-250 op zal leveren.. en maffia kun je bijna niet meer uniek noemen sinds er all te veel zijn ehhem^o) mja je kan ze nog best verkopen als licenties voor zoon 50euro per stuk ;) als het echt een goed lopend game was.. dan had je er inderdaad veel meer voor kunnen krijgen.. maarja :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Inderdaad. Probeer nog maar eens een maffiagame te verkopen voor de "juiste waarde". (Heb er zelf ervaring in, en lukt niet)


    Je kan vooral het verschil maken met een mooie ingame en outgame layout en met een script waar veel unieke opties aan zijn.


    Ook verkoopt een game gemakkelijker als er nog wat inkomsten en actieve leden zijn.


    Succes.


    Ik zou gokken op de 300 - 400 euro.


    Als je wat inkomsten en actieve leden hebt. Bv. 10 euro per maand Ga dan maar al voor 600 ;)


    Mvg,
    Brent

  • Wat een verassing. Een maffiaspel!
    Gaat je niet veel opleveren. Succes ermee, denk ik.

    Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

  • Al zijn er 10,000e maffiagames op het web:)( Nederlandse )
    Neem van mij aan dat 8,000 een gratis source is of een via een ander web zoals uhm owncrime die k uit me hoofd ken.


    De andere 2.000 zijn er 1000 uniek en de rest namaak.


    Wat ik probeer te zeggen is dat de source heus wel verkocht word.
    aangezien alles zelf gescript is.
    En zoals hij zij het is niet HEEL mooi maar wel beter dan ENDHTML etc:)


    K schat de waarde rond de 150/200 euro.
    Meer kan ook als je een GEK persoon tegenkomt.

  • Citaat van mafiabase

    en uniek is het schieten ook niet dat heeft mafiaforce ook !
    kan je het scripje niet verkopen dan zijn er meer mensen blij(h)


    Schiet script was eenmaal verkocht. Helaas heeft deze persoon **** ********* (voorheen, "bu**" hier, nu "cr**") mij en mijn vriend bedrogen en doorverkocht zonder dat dit mocht. Hij heeft het zelfs uitendelijk "open source" gemaakt.


    Nu zit ik met iets anders, indien ik deze open source maak of licenties verkoop; dan ga ik niet de cartoon erbij leveren en domein.
    Hoeveel denken jullie dat deze waard is?


    Willem: Zwartmaken van mensen mag niet publiekelijk heb de naam gecensureerd zodat het bericht kan blijven staan.

  • Citaat van ILuvBikinies

    Ik zeg samen: 35 tot 50,- ?;)


    :}


    Die cartoon en de domeinnaam zijn hooguit 100 euro waard, aangezien de cartoon van lage kwaliteit is. Ik zou dus zeggen 800 euro per licentie. Als er een professionele lay-out bij zou zitten zou ik alsnog 1000 zeggen.

  • Citaat van Cas


    :}


    Die cartoon en de domeinnaam zijn hooguit 100 euro waard, aangezien de cartoon van lage kwaliteit is. Ik zou dus zeggen 800 euro per licentie. Als er een professionele lay-out bij zou zitten zou ik alsnog 1000 zeggen.


    We hebben het hier over maffiaspel.net, niet over G4G haha (xD)


    Ik denk maximaal 500, maar dan ook echt MAX.

  • Zou zeggen rond de 250,- is niet heel veel voor z'n grote source uniek. Erbij zeggend dat het misschien uniek gescript is maar de opties verreweg van uniek. Het blijft het oude concept maffiagame. Als ik een beetje rond kijk zal de scripting ook niet echt vernieuwend zijn stel dat het nu met framework was gemaakt dan zou het aantrekkelijker zijn.


    Je moet denken in vraag en aanbod, waarom zouden mensen jou script kopen? Wat heeft het voor meerwaarde dan alle andere maffia scripts?

  • De meesten hierboven praten zonder dat ze weten hoeveel interesse er is in de Maffia game wereld.


    Er zijn ook duizenden social networks, maar het zijn er maar een paar die uitblinken.


    ==


    Ik heb laatst (vorig maand) sMaffia.nl verkocht voor 1000 euro.


    600 euro voor script
    400 euro voor website (layout, leden etcetera)
    ==


    Maffiaspel.net heeft een paar super mooie opties, die zeker voor een mooie prijs weg kan.


    Ik raad je aan een donkere / zwarte / beige / witte (streetmaffia) layout op maat te laten maken voor 100 a 200 euro. Als je je source daarin dan bouwt kan je 50 @ 100 euro per licentie vragen.


    Als je de site gaat runnen kan de prijs zelfs veel hoger liggen.


    De layout hierboven raad ik af, maar het is wat jij wilt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!