Hallo,
Weet iemand van jullie een goede kwaliteit hosting waar je kan betalen met je telefoon?
Sms of bellen maakt niet uit
Alvast bedankt!
Hallo,
Weet iemand van jullie een goede kwaliteit hosting waar je kan betalen met je telefoon?
Sms of bellen maakt niet uit
Alvast bedankt!
versio
Bij versio kan je niet met telefoon betalen. Rapifia is goed bedrijf.
Rapifia is me ietsje te duur
versio heeft wallie
De naam is smshosting.
Ik weet het niet echt zeker meer.
Ik zou iets gelijksaardig willen als versio. De kosten zo laag mogelijk houden maar toch kwaliteit..
Ik denk zelfs dat versio de goekoopste is (weet het niet zeker), dus met gsm betalen, en toch de goedkoopste zal moeilijk zijn!
Ik ben zelf druk bezig met een nieuwe server en dan goedkope hosting aan te bieden. Maar dit kan nog wel een paar weken duren. Als u nog even de tijd heeft, dan kunt u bij mij terecht.
Ik zou natuurlijk het liefst zo snel mogelijk van start willen gaan. Maar ik kan ook wel wachten.
PM je me even met meer details?
Goedkoop is mogelijk weinig kwaliteit
duurder is mogelijk hele goede kwaliteit.
Ik leg zelf liever 30 á 40 euro neer en zeker zijn van een goede kwaliteit dan dat ik 6 á 10 euro neer leg en me website ligt er continu uit.
raad je dan echter of yourhosting aan (die relatief nog wel goedkoop is)
Of versio, echter alleen kan je niet per bel of sms betalen.
Stuur mij maar een PMetje, met je specificaties wat je wilt,
Dan kan ik vast wel wat voor je regelen
Rapifia te duur, weet niet wat jij neer wilt leggen voor een hosting, maar bij rapifia ben je voor ?11 p/j al klaar.
Citaat van markisokeRapifia te duur, weet niet wat jij neer wilt leggen voor een hosting, maar bij rapifia ben je voor ?11 p/j al klaar.
Je denkt dat je uiteindelijk 11 per jaar betaald maar je betaald wel degelijk meer.
Voordat dit uitloopt op een ruzie over mijn bedrijf: wat Joyeria zegt klopt gedeeltelijk. De prijzen die op de webhosting pagina staan weergegeven zijn per jaar en zijn berekend via een overschrijving (geen transactiekosten).
Ik heb even voor je uitgerekend, en voor het goedkoopste pakket (?5,50 p/j) betaal je bij ons:
- Per pincodelijn (6 pincodes): ?7,80;
- Per gesprek (7 gesprekken): ?9,10;
- Per minuut (11 minuten): ?8,80;
- Per SMS (3x ?3,90): ?11,70;
De reden dat dit zo duur is heeft te maken met de kosten die onze PSP in rekening brengt (TargetPay en Mollie). Mijn verontschuldigingen hiervoor, ik kan dit niet goedkoper maken om er zelf geen verlies op te draaien.
Je kunt dit nachecken op: http://www.mollie.nl/betaaldiensten/pay-per-minute/
Belgen betalen nóg meer, dit komt doordat wij in Nederland gevestigd zijn, waardoor wij dus alleen Nederlandse bedrijven nemen die de betalingen afhandelen. Zij berekenen automatisch hogere kosten door.
Ik raad je aan via MiniTix, PayPal of Wallie te betalen; je bent dan goedkoper uit.
Koop een Wallie bij de Hema en bestel bij Versio
Pas anders wel op, wallie is te verkrijgen tot en met 15 november dit jaar.
TIP: Antagonist is een ultiem goede host als het gaan om het feit dat deze online blijft. Ik had 100% uptime! Maar voor diegene die meer data etc nodig hebben zoeken beter een andere host.
MVG
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!