Misschien is het wel iets te persoonlijks maar ik vroeg het me gewoon af.
Wat zijn jullie inkomsten (Kwa websites)
Dus niet je werk bij de AH ofzo.
Enkel kwa websites..
Mijne:300/400 p/m
Misschien is het wel iets te persoonlijks maar ik vroeg het me gewoon af.
Wat zijn jullie inkomsten (Kwa websites)
Dus niet je werk bij de AH ofzo.
Enkel kwa websites..
Mijne:300/400 p/m
Ik ben puur recreatief bezig en verdien zo'n kleine 100 euro per maand.
Ik verkeer nog puur in mijn beginfase met het verdienen van geld dmv websites.
Dit is mijn 2e maand qua verdiensten en zit tussen de rond de 300 euro.
Ik verwacht over 4 maanden het dubbele te hebben bereikt door naamsbekendheid en het aantal groeiende sponsoren.
Ik verdien ongeveer ?150,- p/m maar met een kvk-nummer binnenkort hoop ik het bedrag op Rapifia zelf met een paar honderd te kunnen verhogen en websites maken zelf niet of nauwelijks.
Over me verdiensten per maand wil ik het eigenlijk niet hebben. Vind dat het geld wat je er voor vraagt puur persoonlijk is maar goed.
- Via het bedrijf werk ik aan websites waar ik gewoon een vast uur tarief vraag.
- Als freelancer werk ik voor verschillende websites waar ik betaald krijg per activiteit en/of inkomsten.
- Als particulier maak ik in me eigen tijd ook nog een aantal websites/slices/designs per maand waar ik per opdracht betaald krijg.
Inkomsten van totaal pakket zijn tot **** p/m
Ik heb op dit moment genoeg website en heb een inkomen van ***high p/m
200/300 euro
Ik verdien 0 per maand, heb alles stil gezet.
Projecten verkocht / niet meer bezig met websites. Open projecten, zonder vorderingen ivm aanschaf nieuwe pc (die nu al stuk is, voeding of mobo) en school.
Maar daarvoor haalde ik wel 500 p/m.
Het topic blijft open zolang er geen uitlokpartijen ontstaan en er geen gescheld in te pas komt. Mocht dit zo komen dan wordt dit topic en topics in het vervolg over dit onderwerp gesloten en eventueel bestraft met banpunten.
Inkomsten per maand, goh, dat zal iets zijn van een kleine -50 euro.
Als ik al onze server-, personeel- en domeinkosten (meer dan 300) optel,
bedragen deze kosten meer dan onze inkomsten.
Dit verschil is ongeveer een kleine 50 euro verlies, zeker de personeelskosten wegen door.
Ter info: onlinegamemanager en criminalspoint brengen momenteel even veel (of weinig) binnen.
Jup, enkel de banner bovenaan en de google banner in elk topic, dat goed verborgen zit (xD)
kleine 2500 euro p/m
Ik verdien met Premium SMS al 400-500+ per maand
Me hosting draait elke maand verlies (xD)
Adsense enkele euro`s & Affiliate 100+ per maand.
Maar we zijn druk bezig dus komt wel goed.8-|8-|8-|
Premium SMS? Wat houdt dat in dan?
Ik ga niet het exacte bedrag melden maar ik verdien ****high p/m en soms haal ik de *****low p/m (Dit is van vorig jaar, dit jaar kan ik nog niet vertellen omdat ik nog geen jaarrekening heb van 2011
Ik kan er zeer ruim van leven !
en ook nog eens leuk sparen voor mijn dagen als bejaarde
want wij kennen als ondernemer nou helaas geen pensioen !
Ik heb intotaal 4 sites waar van 2 goed draaien en de andere nog mee bezig ben alleen die 2 zijn sites wat straf baar zijn hwhwhhaha dus meld ze niet.
Zit tussen de 500en 1000euro
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!