Hey,
ik hackte laatst op een spel,
en iemand beweerde dat hij mn ip had en me ging hacken,
kan hij dit ook echt doen , of is het gwn bluf?
mvG
Hey,
ik hackte laatst op een spel,
en iemand beweerde dat hij mn ip had en me ging hacken,
kan hij dit ook echt doen , of is het gwn bluf?
mvG
Hij zou het kunnen doen, echter is het meestal een dreigement.
Wat zou die dan kunne doen
Hij kan je netwerk offline gooien en zorgen dat je systeem crasht.
Wat ik niet snap, je hackt eerst zelf, wat al niet slim is om te doen maargoed, en nu kom je achter ons schuilen wat hij zou kunnen doen?
Denk de volgende keer 2 keer na voordat je ergens aan begint.
http://forum.techzine.nl/algem…weet-mijn-ip-so-what.html
Gewoon google en je komt een heel eind.
Natuurlijk kan die hacker jou hacken maar niet allen via de ip
1.4 Het is niet toegestaan om illegale en/of illegaal verkregen software en hardware, evenals illegaal verkregen broncodes van websites/websystemen, te verspreiden via CriminalsPoint. Discussies over illegale praktijken als deze zijn evenmin toegestaan.
Mod de regels..
hij verspreid hier toch niets? Hij vraagt enkel wat, hij vermeld er geen hack bij of wat dan ook ..
volgens mij kan hij hoogstens jouw gegevens achterhalen maar jouw pc binnengeraken zonder enig programme en enkel jouw ip zal zeer zeer moeilijk zijn
Ik snap de verwarring in de regels.
Er word niet gesproken hoe je iemand kan hacken via een ip, maar of je iemand zo kan hacken.
Zolang dit zo blijft is er niets verkeerd aan dit topic.:cheer:
Hij kan alleen je systeem crashen of je Dossen (Netwerk platgooien)
Als je netwerk platgegooid word krijg je wel problemen met je Provider.
Je bent verkeerd bezig maar aan een ip heeft hij niet genoeg om jouw te hacken
Ik zou eerder zeggen:
Ervaar de consequenties, je komt nu namelijk heel erg bang over.
Jij hebt de keuze gemaakt tot het hacken van het spelletje, eigen schuld dikke bult.
Als jij een spelletje hackt, en je weet niet eens wat iemand met jou IP kan doen, so QUIT hacking. n00b.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.11 20:59:34:
@Hood,
Een IP. is genoeg om iemand zijn computer binnen te dringen.
Weet waar je over praat :')
niks aan de hand.. hij heeft wel zo zijn manieren om je toch nog down te kunnen halen maar dit is hoogst waarschijnlijk niet mogelijk en diegene zit vast te bluffen om je inderdaad gewoon bang te maken.. gewoon negeren en zelf ook niet aan illegale bezigheden meedoen , dan loop je ook geen kans om zelf geinfecteerd te worden door wat dan ook.. tenzij je hiermee wilt helpen beveiliginslekken te uitlegge (goed laten zien dat ze er wat aan moeten doen) mja
als je temaken krijgt met een echte hacker
of een slecht persoon
zou diegene je via je ip-adress je echte address kunnen opzoeken en weet ik veel wat aandoen en je kan inderdaad geddos't worde en wat slomer tot crash krijgen.. maar veel hebben ze niet aan je ip -, en wat willen ze hiermee bereiken?
:piraat:
(en iMootje.. je krijgt geen problemen met je netwerk provider als iemand anders je netwerk platgooit.. dat is niet jouw schuld en de provider moet je hiervoor beschermen, verbeteren, oplossen, maken.. je betaald er immers voor.)
99,9% is dit bluf van hem.
Zit je echter op windows xp, dan is de kans vrij reeel dat hij je wel kan hacken als hij enkel een ip heeft...
En zelfs als hij alleen je mail adres heeft, kan hij je hacken, tenzij je super alert bent...
K
Ja, inderdaad, vista ook.
Linux & windows 7 twijfel ik eerder aan, het kan, maar is te tijdsintensief en doen hackers enkel als het voor veel geld kan :p
Windows 7 niet(K) zeer moeilijk aangezien dit van Microsoft is.
En die huurd hackers in om het systeem veilig de stellen niet dat ik zeg is onhackbaar maar zeer moeilijk;)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!