• tja heb je je site zo 45 % klaar kom je toch weer een rot probleem tegen waar ik niet veel van af weet :S

Citaat

Drank Groningen Friesland Drenthe Gelderland Overijsel Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland limburg Noord-Brabant

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a9453457/public_html/ingame/drinks.php on line 193

gr. marco

• post dan opnieuw de script die ik heb gestuurd maar voor je hem post pas jij hem dan aan want ik zie nergens,

PHP
    mysql_fetch_array():

staan

• heeft hij vast verkeerd gezien want ik zie het ook nergens staan in de buurt van de lijn die hij aangaf.. ^o)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van marcofc

post dan opnieuw de script die ik heb gestuurd maar voor je hem post pas jij hem dan aan want ik zie nergens,

PHP
    mysql_fetch_array():

staan

Ik heb het script voor je even gewijzigd, er stond namelijk wel mysql_fetch_array(): in. Als je dit script online gooit en verbinding maakt met je database, moet het lukken:

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Probeer deze eens.. Heb wat kleine dingetjes aangepast.

• probeer de mijnes eens hihi

• Drank Groningen Friesland Drenthe Gelderland Overijsel Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland limburg Noord-Brabant

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a9453457/public_html/ingame/drinks.php on line 193

hier heb ik nogsteeds last van

• Ik weet niet zeker of dit een rol kan spelen maar toch:

PHP
    $drinks = mysql_query("SELECT naam " . $selection . " FROM drank");

Na naam heb je een spatie, ik heb dit nog niet eerder gezien maar het kan miss fout zijn. (weet niet zeker)

Dit omdat $selection een komma zet en ik gewend ben naam, stad, bla, optie <-- het zo te noteren.

PHP
    $drinks = mysql_query("SELECT naam" . $selection . " FROM drank");

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!